Hei hå – hei hå…

Hei hå – hei hå… til arbeid må jeg gå…

Det er ikke så lett å være i full jobb, husmor, mamma, kone og blogger, på en gang.
Siden det bare er 24 timer i døgnet, har det seg ofte slik, at jeg råker litt opp for tid! Er det mulig å uvide døgnet litt???

Men som man reder så ligger man…

Jeg har en nemlig også en egen evne til å finne på noe nytt, så fort jeg har noen ledige minutter til rådighet (og tenker ikke da på konsekvensen av hvor mye tid jeg må bruke, på å fullføre det jeg har startet).

Og det er her bloggingen kommer inn…

Det er tidkrevende!  Men veldig gøy!!!

Og nå, som den  "karrierestreber" jeg er, må jeg også arbeide på kvelden… Jeg holder fremdeles på med sumering av varetellingslistene!

Det er her Jarle sier: "Der har du igjen fordi du satt bakerst i klasserommet å lekte klovn!" 

He-he… Artig mann jeg har…  🙂

Arbeide kaller…

Ha en hyggelig kveld!

Line ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg