Snart 40…

Jeg er 39 år… 
Nærmer meg 40 med stormskritt!

I stillhet har jeg sett på andre på min alder og tenkt…
Hmmm…
Noen har fått grått hår…
Noen har ikke hår!
Noen har fått rynker i ansiktet…
Så gamle de har blitt…!!!

Men selvfølgelig ser ikke jeg så gammel ut!!!

Kanskje dere også har tenkt det samme, og kanskje vil sette pris på denne lille historien:

Eldre dame… :
Mens jeg satt på vente rommet for min første timeavtale til en ny tannlege, la jeg merke til hans diplom som hang på veggen. Der stod han fulle navn oppført.
Plutselig husker jeg en høy kjekk gutt med det samme navnet som hadde gått på gymnaset samtidig som meg for omtrent. 40 år siden. Da jegfikk se ham, slo jeg dette fra meg. Denne tykkfalne gråhårete mannen med de grove rynkene i ansiktet så alt for gammel ut til å ha vært min med-elev.
Etter at han hadde undersøkt tennene mine, spurte jeg om han hadde gått på denne lokale skolen.

 "Ja," svarte han.
"Når gikk du ut?" spurte jeg.
"I 1957", svarte han
Da gikk du i min klasse! forklarte jeg.

Han så litt nærmere på meg før han spurte: "Hva var det du underviste i?"

He-he-he… Kanskje jeg også ser eldre ut enn jeg tror?  neeeei… ikke jeg… Holder meg like ung, jeg!

Hvem ser du her? Gammel eller ung?

Ha en strålende kveld, uansett hvor gammel du ser ut!

Line ♥

 

2 kommentarer
    1. Du er deg lik du Line. Like blid, vakker og glødende utstråling som du alltid har hatt. I allefall siden jeg så deg for første gang på -90 tallet
      klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg