Tenker på våren

I dag har vi hatt et strålende vær!

I dag har jeg måkt frem litt av uteplassen nede.
Snøen rakk meg faktisk helt til livet!
Det er mye snø det!  –   Ihvertfall til å være her i Fredrisktad!
Nå er det klippers og klappers til å ta frem hagemøbler og bålpanna.
Så blir det grillpølser på pinne over bålet i vårsolen…

Og kanskje en liten Irish Coffee til dessert!

Fikk faktisk en aldri så liten vårfølelse i dag…
For tenk – det drypte av takrenna!
Snøen er i ferd med og bytte form, til noe mer sildrene…   🙂
Og i tillegg, så er det faktisk lyst helt til kl. 18.30!

Kjenner at jeg gleder meg veldig veldig til våren setter inn nå…

Og tenk – Om ikke lenge blomstrer frukttrærne, og all snøen er  borte vekk!
Det skal bli deilig det!

Vakkert, ikke sant!
Jeg kan nesten ikke vente…

Nå har vi spist kveldsmat.
Og etter ungdommenes ønsker ble det tacos i kveld.

Så harJarle vært ute å fylt på maten til rådyrene. Dehar vært her å spist, hele vinteren igjennom.
Ikke lett å være rådyr med så tynne ben i så masse snø!

Og det tok ikke lang tid før de var på plass!

Så nå – er vi mette og fornøyde, både vi og dyrene…

Ha en riktig fin lørdagskveld!

Line ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg