Valgets kvaler

Nok et vårtegn har vist seg…

I dag satt det en sommerfugl i vinduskarmen vår.
Stakkars liten…

Den har nok blitt med veden inn i varmen, og trodde det var på tide å våkne fra dvale…

Og hva gjør man med en slik stakkar?
Åpner vinduet og satse på at den klarer seg ute… eller kanskje sette opp en liten foringsautomat inne?

Jarle foreslår at vi tømmer den for blod, fyller den med formalin og legger den i fryseren frem til varmen kommer, hvor vi deretter kan sjokke den med strøm fra røykvarslerens batteri – for så å slippe den ut i det fri!

Så hvis du ser en slik sommerfulg til sommeren, har nok Jarles prosjekt vært vellykket! 🙂

Ha en fin dag!

Line ♥ 

3 kommentarer
    1. Hei på deg! Så hyggelig at du har tatt turen inn til meg og det gjorde jo at jeg fant din utrolig flotte blogg med masse nydelig bilder. Lysthuset deres er jo bare superlekkert. Vi satte opp lysthus i fjor og vi angrer oss ikke et sekund, skal bli så trivelig å tilbringe tid inni der og da kan man jo sitte i hagen selv om det regner. Jeg ser dere har festet panel i taket, gjett om jeg viste det til samboer og sa at jeg ønsket meg slik jeg også. Har tidliger vurdert å bare male taket med hvit maling men jammen er det mye finere med panel. Jaja, vi får se hva han bestemmer seg for etterhvert, men jeg håper at han tar til fornuften, hihi.
      Ønsker deg og dine en strålende søndag, jeg titter innom deg en annen gang jeg.
      Ps: De flotte pottene, har du kjøpt de på Plantagen? Mener nemlig at jeg så slike der sist gang jeg var der.

    2. Hei, så vakker sommerfugl 🙂 Det er moro da å få en sånn på besøk allerede nå 🙂
      Fin blogg du har! 🙂 Nydelig hus!
      Takk for at du tittet innom meg, og så koselig med en hilsen 🙂
      Varmer stort!
      Ønsker deg en herlige helg!
      Klem Anki

    3. Ler høyther jeg sitter, typisk Olsen å finne på å si noe sånt. På en annen side, så har’n jo kontaktene…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg