Det våres.

Jeg er så glad! ♥ ♥ ♥
Det er lyst når jeg drar på jobb, og det er lyst når jeg kommer hjem igjen…

Det er som jeg kjenner energien begynner å komme tilbake, etter et halvt år i dvale.

Snøen smelter!

Ikke nok med det! Solen skinner enda og klokken er 17.35.
Det blir jeg lykkelig av!

Og etter en tur innom vedskjulet, ser det jammen ut til at vi klarte oss akurat med ved i år:

Her var det ca 3 favner i september!

Og til helgen dere… Da stille vi klokken!
Fantastisk.

Og rådyrene kommer fremdeles. Får bare håpe at de velger å fortsette med å spise kornavrens, og lar mine etterlengtede krokus og tulipaner være i fred…

Håper at all snøen er borte til påsken, for da har jeg lyst til å ha sol og pent vær, og holde på litt i hagen:-)

Ha en fantastisk vår-ettermiddag!

Line ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg