Resirkulering

Resirkulering – Det hørtes miljøvennlig ut!

Ikke det at jeg er så veldig miljøvennlig akkurat. Men jeg har kompostbinge, som for tiden ser litt lei seg ut…
Den ble visst full i vinter, og med -20° i en så lang periode – ble den kald… Stakkars
Men nå skal den tømmes, og vekkes til live igjen.
Kanskje idag?

Og så har vi jo egen papirdunk… Det er bra!
Hmmm… Den er også full, og tømmingen var visst på tirsdag…
(men jeg legger litt oppi dunken til nabo`n, så går det en stund til! Hi-hi-hi….)

Har visst ikke helt dreisen på dette, jeg.
Men det som ble bra, er kjøkkengardinenen.

Jeg har resirkulert en gammel håndsydd hardanger-duk.
Den har nå fått et nytt liv som kjøkkengardiner…

  

Og dette ble riktig så fint synes jeg…

Og så har jeg malt opp et par lysestaker istede for å kaste dem. Det er også bra…

Men ellers er jeg ikke så veldig miljøvennlig…

Bilen blir flittig brukt.
Men når kollektivtransport-tilbudet er 1 buss i døgnet (foruten om skolebussen  – og jeg skal jo ikke på skolen!), er det ikke så lett å la være, å ta bilen…

Nå skinner solen i Fredrikstad, så nå bærer det ut med kaffe, teppe og et hageblad for å slikke de få påske-solstrålene som er her…
(Det er ikke godt å si hvor lenge den har tenkt til å bli, så her må`n være rask)

Ha en strålende dag!

Line ♥

1 kommentar
    1. Hei Line! Så hyggelig at du er med i konkurransen min. Morsom han mannen din 🙂 Kjøkkenkappen din ble knallfin, SÅ smart måte å bruke en løper på som ellers bare blir liggende i skuffen. God påske!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg