Hvit er fint, men brunt er ikke så dumt det heller…

Nå har jeg vært igjennom en stor mengde med blogger!
Og som jeg har sagt tidligere: Det er bare sååå masse flotte bilder og så masse lekkert!
Men det som jeg skjønner nå, det er at jeg er helt –  totalt ute av moten!!!

Det er hvit som gjelder!
Hvite møbler, hvite lysestaker, hvite lys, hvite rammer, hvite blomster, hvite puter, hvite tepper osv…
Med et svakt innslag av rosa, grått eller lyseblått…
Og "Sølv"…
Shabby chic heter det nå…    Og jeg liker det!

          

   

  

                  

Vi bygde huset her for ca 10 år siden, og synes igrunnen vi har det bra!
Men når jeg leser disse andre bloggene – da blir jeg usikker…

Har jeg helt falt ut???      Det er hvit som er inn!      Basta!

Men – Næ!    Bryr meg ikke om det jeg. Brunt er fint det også!

Vi har spinket og spart i mange år for å få råd til drømmespisestuen!
Den er brun, og vi var så heldig at vi kom over deler av den brukt på Finn.no!
Vi har også gått til anskaffelse av en prismekrone som kom kjørende med lastebil helt alene med seg selv – helt fra Praha!
(Det er en historie for seg selv! Kunne hatt en gratis helg i Praha vi, for det, det kostet å frakte og tolle den inn!)

Etter at  jeg nå gjentatte ganger, har gått på befaring i spisestuen, er jeg nå helt 100% sikker!
Jeg liker brunt, jeg!
Selv om det er hvit som er inn!

Så, hva synes dere?
Det kan vel være fint med brune møbler også vel?

Klem fra Line ♥

4 kommentarer
    1. Det viktigste er ikke hva som er “in” MEN HVA DU
      trives med.. mye arbeid å male den spisestuen, når du evt er ferdig med det er det brunt som er “in” igjen..hold på dine ting så lenge du trives med det. Syns den passer inn i huset ditt..er veldig flott..klem .

    2. Spisestuen var bare helt nydelig.Mine møbler er brune også,noe er nytt og noe er arvet hjørneskapet er trekvit,teppene mine er i rødt,håndknyttede persertepper og tapeten er lys gul.
      Det viktigaste er at du og mannen din liker og trives med,ikke hva moten sier

    3. Hei på deg og takk for hyggelig kommentar på bloggen min. ;o)
      Ja enig med du, brunt var veldig fint det, men nå er det hvitt som gjelder. Så enten mal det du har eller selg unna å kjøp nytt. hehe Jeg har malt endel for har ikke råd og mulighet til å bytte ut alt. Men det blir så bra tilslutt. ;o))
      Ha en fortsatt knall påske.
      Klem Simone

    4. Kjempefin spisestue og lysekrone!!!! Kjører brunt jeg også,og jeg synes det er veldig klassisk. Hvitt er også veldig pent,og jeg blir jo veldig fristet når jeg ser i interiørblader,men ingen tvil……brunt er vel så flott!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg