Rett i fella.

Yes!!!

For et par dager siden oppdaget jeg at vi hadde flere husdyr enn vi visste om…
En stor brun rotte har tatt bolig under garasjen ved hønene!

Den har hatt fri tilgang på vann og mat gjennom hele vinteren.
Men av frykt for en hel rottefamilie, var det bare om å gjøre å få satt opp en felle! (usj)

Siden dette dyreslaget ikke har bodd hos oss før – bar de "små" musene – så fantes det ingen felle på gården.
Derfor bar rett til butikken i går, og innkjøp av både felle og lokkematble utført!

Og det er å anbefale:   Peanøttsmør!

    

Takk for tipset Arild!    Nå er det ingen rotte der lenger…   🙂

Ha en fin dag!

Line ♥

2 kommentarer
    1. Hei ♥
      For en hyggelig blogg du har :)) Kjekt å se att alle tar i et tak hjemme :)) Sosialt!! Tusen takk for du vil delta på min give away!! Kjempehyggelig!! ♥
      Ønsker dej en herlig dag ♥

    2. Hei1 Jeg surfer litt rundt nå for å legge igjen litt spor etter meg inne hos voksne bloggere som jeg har fulgt og liker. Det er veien å gå nå ,tror jeg, for vi er visst beleiret av små “rakkare”(særlig på 40+) på siste innlegg og lister.Da er det ikke lett å finne fram til blogger med temaer som interesserer meg.Men bloggen din er fin, syns jeg:)
      Ønsker deg en gnagerfri dag, rotter gjør meg vettskremt(men nå har jeg jo fått et godt tips hvis noen skulle dukke opp!)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg