Nå våkner Norge til liv igjen!

Det er helt fantastisk!

Siden jeg jobber i bygg og anleggsbransjen er det så utrolig godt å se at det nå går oppover igjen!
Etter at finanskrisa gjorde sitt inntog for halvannet år siden – har ting stått veldig rolig.
Omsetningen gikk veldig tilbake, Norge sto stille – Men nå dere – nå er det på oppadgående igjen!

Salgstallene stiger oppover på lik linje som denne vakre hvitveisbuketten!


Årets første hvitveis-bukett!

                    
Og en nyinnkjøpt bukett med tulipaner pynter nå stuebordet…

Det gjør meg lykkelig! 🙂   

Ha en fin kveld!

Klem fra Line ♥

2 kommentarer
    1. Det høres bra ut. Da bygges det vel snart litt igjen. Her i vår bygd har alle ventet på utbyggingen av nye boligfelt..noe som har latt vente på seg pga finanskrisen + diverse.Da tar det vel fart snart da tenkerjeg.
      Men jeg håper bare ikke prisene er svinhøye på materialer når vi selv skal bygge på her. Heldigvis har jeg en nevenyttig mann som gjør det meste selv, samt en byggmester i familien 🙂
      Her sitter jeg med vondt i halsen + sludd utenfor! 🙁 hmm..irriterende.
      Jeg håper på sol og finvær imorgen;)
      God klem fra Line
      psst: jeg har give away inne hos meg om du vil 😉

    2. Hurra! Godt at landet går fremover! Nydelige blomster, jeg har ikke fått hvitveis ennå- så disse var artige å se!
      Ha en lykkelig kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg