Au-au… det gjør så vondt i tennene mine

For noen år siden fikk jeg så innmari vondt i et par tenner…
Ikke på likt altså – men jeg hadde velidig vondt – to ganger – og måtte rotfylle.

Men det som skjedde den gangen… Det var at disse to "småjæv…." med rødt og sort hår –
de "smatt" nederst i en rotkanal som tannlegen ikke så!
Og så to ganger!!! Er det mulig?

Og der har de levd livets glader dager helt uforstyrret… Helt til idag.

Så nå dere…  Nå sitter jeg her, nyoperert i munnen med smertestillende på vei ut av kroppen.

Det eneste positive akkurat nå, er at disse to, nå forhåpentlig er på vei laaaaaangt ut på havet…


Ha en fin kveld!

Klem "au" fra Line♥

3 kommentarer
    1. God bedring… Kjenner til det der starta på kvelden hos meg og ingen tannlege å nå..
      Trodde jeg skulle dø, det er helt jæ…..
      Godt du har fått reparert da… God helg. Klem Lene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg