En deilig helg.

Da jeg kom hjem på fredag etter en lang dag på jobben og den alltid så  "morsome" helgehandelen"  startet helgen! 
Jarle og den eldste prinsessen hadde støvsuget og vasket huset, og kaffen sto klar 🙂
Tenk så deilig da – å komme hjem til rent hus!

På benken lå det en pakke.
En pakke som hadde reist mange mil for å gjøre meg så glad…

Tusen takk Hege for den fine gaven jeg vant på bloggen din!  Pakker er gøy!

I pakken kom det nydelige kurve-lysestaker og servietter 🙂

Og de passe jo så fint med denne kurven jeg hadde fra før:

Det er jo så lekkert!
Tusen takk igjen Hege…   🙂

Så ble det fredagstacos og gullrekka på tv 🙂 En fin start på helgen.

Lørdag hadde vi en deilig utedag.
Jarle hadde tatt frem høytrykksvaskeren og satte igang med å vaske huset (utvendig) 🙂
Slik at det skal være klart til å få litt maling på seg, om noen uker…

Ups… Godt vi ikke har krav om sikring fra arbeidstilsynet…
(Jeg sto å støtte stigen egentlig. men jeg måtte bare ta et bilde… )

Vi vet at noen ikke anbefaler høytrykksvasker på huset – men vi bor i skogen så huset blir fullt av mose. Og ikke vi gidder ikke å stå med skure-børste og haveslange…
 
Ellers fikk jeg tid til å holde på i hagen 🙂 Endelig!!!

Med den nye skuffa mi satte jeg igang for å spa opp 6 rosespireaer som skal bort. De skal få et nytt hjem et annet sted i hagen… Vet ikke om de vil klare seg – men jeg prøver. Bort skal de ihvertfall 🙂

Fant ut at det var litt enklere og klippe de ned før jeg spadde de opp. Det var noe enklere å komme til da…
Det skal det bli godt å få ny mur og nytt bed.
Vi skal også sette opp noe foran/under verandan, slik at ikke søylene syns. Det tror jeg blir bra 🙂

Før jeg tok kvelden, måtte jeg ta en liten befaring rundt i hagen,
Da fant jeg disse søte små – som blomstrer i hagen nå:

                       

I dag er det søndag og  solen skinner fra en skyfri himmel. Det blåser en svak nordavind.
Det passer helt perfekt! For da er vi i le.
Tror det blir fantastisk å være ute i hagen i dag!

Tenker de er fornøyde de som har konfirmanter i dag…

Selv,tar jeg med kaffen og setter meg ut for å nyte solen!!!

Hå en strålende dag!

Klem fra Line ♥

3 kommentarer
    1. Hei Hege og Line!
      Tusen takk for hyggelige hilsninger! Dere vet jeg blir veldig glad for det!!!
      Vi har det godt her ute i ødemarken… Vi har en stor plass og boltre oss på. Alltid noe å gjøre.
      Men som dere skjønner så elsker vi å holde på! Og har vi ikke lyst en dag… Ja, da lar vi være…
      Ha en fin kveld!
      Klem fra Line

    2. Så heldig du er, som vant mener jeg 🙂 men like heldig var du som kom hjem til rent hus og kaffen klar. Hørtes godt ut. (når jeg tenker på hvordan jeg slavet over bøtta i hele går. hoho )
      Guri malla så vakkert hus og hage dere har, Line. Jeg blir matt jeg:))
      Ønsker deg en god dag,
      God klem fra Line

    3. så fint dere har det! riktig idyllisk. Mye jobb med stort hus og hage- bra dere vet å kose dere med arbeidoppgavene;) Fin gave også!
      Ha en fin søndagskveld,
      Hege O)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg