Bark er tingen

Vårsjauen fortsetter…

Ettermiddagene tilbringes i hagen for tiden. 🙂
Det er så utrolig deilig! Og endelig har gradene steget på termometeret,
så nå er det bare godt å være ute!

Mye av tiden går med til luking…
Her har jeg rensket bedet for ulumskheter, slik at clematisene som jeg plantet i fjor høst,
skal få en mulighet…

Her har jeg plantet to forskjellige clematiser og humle på hver side.

Clematis Alpina

Clematis Dr. Ruppel

Humle

Her på bondelandet er det ikke noe som heter komunalt vann og kloakkanlegg!
Vi har to stk septiktanker, som ikke er spesielt lekre å se på. Der har vi plantet
rododendron, et "hengetre"  (jeg kaller det piltre) og noen stauder som får rosa blomster på,
som jeg ikke husker navnet på…

Det vil si… under alt ugresset – for Uff… Her er det jammen dårlig stelt…
Ugresset har vokst, og piltreet har mange døde grener.
Det er bare å sette igang!    🙂

Men jammen ble det bra til slutt!
Rundt det grå kumlokket blir det masse blomster, slik at det ikke synes 🙂

Etter dagens økt avslutter vi kvelden på verandan mens vi ser elgene rusler på jordet…

   

En elgku, en okse og tre rådyr var kveldens underholdning!
Vakkert syn…

Ønsker dere en riktig god kveld!

Klem fra Line ♥

3 kommentarer
    1. Hei på dere begge to! 🙂
      Ja, jammen hjalp det med litt luking! Jeg skammer meg nesten for at det så slik ut! men tiden strekker ikke alltid til! Og så ble det jo bra til slutt…
      Ha en fin pinsehelg!
      Klem fra Line

    2. Herlig. Det ble jo kjempefint ved kumlokket ditt da:) Skikkelig orden fikk du tilslutt.
      Hvis jeg har telt riktig, så har vi faktisk tre kumlokk på tomta. Det er en anelse stygt med de sement-kumlokkene. Hadde gjort seg mye mer med noen fine litt rustet, gammeldagse og med litt snirklerier. Men jeg får vel heller prøve å pynte dem opp litt med litt blomster rundt og lignende;)
      God pinse 🙂

    3. Åh, du bor så herskapelig til.. det er like før jeg tipser Toppen Beck, hihi..
      Jeg driver med det samme , jobber ute og forøker å hjelpe stakkar vekster til en ny vår igjen.
      Enig i at det ble et fint sluttresultat, bark er kjekt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg