Det blomstrer

Hei kjære bloggevenner!

Jeg beklager at tiden ikke strekker til…
Det har blitt altfor lite tid til hage og blogging.
Har en hektisk tid på jobben nå, og det meste av tiden går med til den.

Men jeg takker for at dere likevel er innom, og jeg kommer snart sterkere tilbake ♥

Selv om blomstebedene er grav opp, og de stakkars blomstene jeg hadde er borte,  kan jeg alikevel glede meg over andre ting som blomstrer – Heldigvis 🙂
Jeg tok noen blider fra kveldsturen min i går.
(Vi har et fantastisk område å gå tur i – koselige bondeveier uten trafikk og bråk.
Elg og rådyr står rolig å ser på oss når vi går forbi :-))
Det er jo så koselig!
Turen i går gikk forbi plassen der det en gang i tiden var en skole. Det eneste som står igjen etter den er en lang rekke nydelig hvite syrinbusker – eller rettere sagt trær!
Av en eller annen grunn tok jeg ikke bilder av dem. men det ble en stor bukett duftende hvite syriner med hjem, som nå står på bordet i lysthuset og sprer deilig duft!

Og etter en runde i hagen hjemme, ble det none bilder av en blomstrende rododendron – så aldeles vakker!

Og Brudespireaen står flott

Clematisen jeg plantet i fjor, har kommet med mange blomster:

Og ikke minst – epletreet!!!  De har jo så vakre blomster

Og helt til slutt – avslutter jeg med de søte små jordbærblomstene… som fredeles står i kassen sin – stakkars små!

Ha en fantastisk kveld!

Klem fra Line ♥

2 kommentarer
    1. Mange herlige blomster og planter, og vakre, vakre farger. Jeg er litt sugen på sterke farger jeg nå kjenner jeg. Har jo epleblomstene som blomstrer nå og er virkelig helt nydelige..spesielt med sjøen i bakgrunnen. Et herli skue når jeg sitter på trappa med morgen kaffen kan du tro;)
      Men nå er jeg klar for å plante mer. Spesielt når jeg ser slike nydelige og sterke farger som du viser her.
      Jordbæreng hadde jeg, før vi gjorde om på plen og tomt. Nå har jeg funnet et nytt sted hvor det skal få være både jordbær, grønsaker og noen bærbusker selvfølgelig. Men den siden av tomta har vi ikke tatt fatt på. I området der skal vi bygge mer, så bed der får jeg vente med i noen år. Har en femårs-grense på det jeg.hehehe.
      Ha en fin fredag Line.
      Klem fra Line

    2. Fantastiske blomsterbilder!
      Jeg trenger å fornye jordbærbedet nå, der minnet du meg på noe.
      Alle har det travelt nå ,tror jeg. Det er vel bare sånn det er i perioder. Og når man har mulighet, er det jo morsomst å være ute i finværet.
      Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg