Beautiful Blogger-Award

Så hyggelig!

Line fra bloggen MorsommeTing   ga meg denne Beautiful Blogger-Awarden! 🙂
Hun har en kjempekoselig blogg som jeg leser hver dag. I tillegg er hun så flink til å legge igjen hilsner og det setter jeg så utrolig stor pris på! Tusen takk Line!!!

Sammen med awarden skal man fortelle 7 ting om seg selv.
Hmmm… Å Ska`n si da?

Jeg prøver…

1. Jeg snakker hele tiden – på utover og innoverpust!
2. Jeg er veldig til å jobbe, men hater grunnarbeider.
3. Jeg er nesten alltid blid – kun om morgenen er jeg utilregnelig!
4. Jeg er veldig glad i å holde på i hagen.
5. Jeg er fryktelig dårlig på å vanne blomster! Spesielt uteblomster i august!
6. Jeg er veldig hjelpsom og omsorgsfull
7. Jeg synes det er kjedelig å stryke klær

(forresten er det jammen godt at det ikke er Jarle, som skal si 7 ting om meg!!!)

Jeg sender med glede denne bloggen videre til disse bloggene:

Ninni`s blogg Hageliv og hagedesign
Anki`s blogg Landlige hjem
Lene`s blogg Lene`s hus og hage
Hege`s blogg Hege`s Cute N Cool Blog
Og så ønsker jeg å gi den til  bloggen Altvel 

Med dette ønsker jeg dere alle en riktig fin kveld!

Klem fra Line ♥

5 kommentarer
    1. Hei!
      Det er hyggelig når man får en award. Det er jo 1000-vis av blogger bare i Norge, og at noen velger min blogg – gjør meg glad! Hyggelig å kunne dele den med andre…
      Håper du får en riktig fin ferie Hege! Det er en stund til jeg skal ha ferie.
      Tror ikke jeg kan røpe det, Line (Hi-hi) Men han satt ved siden av meg da jeg skrev opp punktene, og han hadde andre forslag.
      Hvis bloggen min plutselig en dag har en helt annen vinkling – er det mulig at Jarle blogger… Han truer med det :-))
      Og lykke til med klippe-stoff-og-sy-armen! Du er kjempeflink! Stå på videre!
      Og gratulerer med nytt bord – det var “bærre rå-lekkert” !!!
      Og Ninni – det er tanken som teller! Du fortjente den!
      Klem fra Line

    2. Tusen takk Line, for den kjempekoselige awarden! Jeg har fått den et par ganger tidligere og skrevet de 7 punktene. Så fint å se litt mer av hvem du er 🙂 Jeg kjente meg igjen på flere punkter

    3. Så gøy å lese litt mer om deg da. Haha..tror du at Jarle ville skrevet annerledes altså??! Hihihi.
      Noen ting har jeg i grunn skjønt Line: veldig glad i å drive i hagen og veldig til å jobbe og dette med nesten alltid blid. Det ser virkelig ut som du stort sett er fornøyd. Hehe..ja, med unntak av den fingeren du viste på et bilde en gang da dere holdt på å legge den nydelige steintrappa. Da lo jeg godt:o)
      Ha en knallfin kveld. Selv har jeg nesten senebetennelse i klippe-stoff-og-sy-armen. Hohoho..men jeg gir meg jaggu ikke:)
      God klem fra Line

    4. Tusen takk! Hviin:)) Tenk at du vil gi en award til meg- nå ble jeg sprudlende glad!
      Jeg skal forsøke etter beste evne å lage et innlegg om awarden før jeg reiser på tur, drar i morgen tidlig- men jeg blir så rørt , så dette må jeg prøve å få til før jeg drar. Igjen, tusen takk!
      Klem fra Hege O)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg