Det motsatte av å stjele?

Litt frustrasjon må ut!!!

Er det virkelig mulig???

På andre siden av jordet har vi et redskapsskjul som vi lagrer redskap og ved.
Da vi skulle sette inn gjødselssprederen fikk vi se at vi hadde hatt besøk.

Ingenting var borte – men det lå to hauger med kvist og hageavfall foran åpningen!
Noen hadde da funnet det for godt å legge dette fra seg. Et par hengerlass!

Hvorfor gjør noen dette?

Det er skog i flere mils omkrets – men allikevel måtte de tømme det foran åpningen slik at vi må ta det bort!
Og det koster kanskje en 100-lapp å levere det på fyllinga!

Jeg forstår ikke!!!

Så da får jeg ta på meg arbeidstøy, for nå har jeg fått litt å pusle med i dag også…

En frustrert Line ♥

5 kommentarer
    1. Hei Line:)
      Ååå, så koselig at du stakk innom før du tar ferie da! 🙂
      Goood ferie!! Håper du får knallvær og akkurat en slik ferie du ønsker deg!!
      Store klemmer fra Line. Gleder meg til du er tilbake igjen;)

    2. Ja det er fryktelig irriterende!
      Tror kanskje at noen har kjørt inn veien vår og trodd de kom ut i skogen… men når de rundet hjørne kommer de til jordene, og veien stopper i gården vår på andre siden av jordene.
      Hvem vet…

    3. Utrolig ar det finnes sånne folk….Kanskje noen prøver å være morsomme? Uansett er det ikke mye hyggelig å måtte ta igjen sånt! Håper du finner ut hvem det er!

    4. Helt utrolig hva folk klarer å få se til å gjøre. Ingen med “the right mind” ville gjøre noe slikt, Line. Snålt i grunn også..å dumpe det der liksom. Jeg hadde nok blitt flyforbanna jeg da rett og slett. Makan!!
      Klem, Line

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg