En hverdag på landet

Livet i "Huset på landet"  går ikke som planlagt… 🙂

Jeg har store planer om alt som jeg ønsker å gjøre i hagen…
Men mannen i huset har ikke de samme planene.

Og når mine planer involverer en del muring og tunge løft – involverer de også min kjære mann!

Men han synes det er mye morsommere å grave med gravemaskinen…
Og da må jeg kjøre traktor for å følge graver`n…

Med 900 meter privat vei og tunge traktorer som kjører på den, må det en del vedlikehold til.
Nå var veien i ferd med å bli en del av bekken – dermed ble det noen tonn med maskinkult,
pukk og subbus som måtte fylles på… 

Plutselig dukket disse to opp…  🙂
Det er alltid spennende!

Her skinner solen og nå skal Line være ryddejente.

Garasjen skal snart gjøres om til en del av festlokale,
og da må det være rent og pent.

Og det gjør seg visst ikke selv…

Ha en strålende lørdag!

Klem fra Line ♥

5 kommentarer
    1. Hei igjen og takk for hilsener!
      Line: He-he… Jeg har nok ikke så mye energi…
      Men jeg har nå fått gjort noe. 🙂 Skal male tak og vegger, men mangler maling.
      Skal prøve å stikke av fra jobben i morgen og kjøpe – hvis jeg da ikke finner noe annet jeg heller vil kjøpe… og glemmer malinga.
      Klem fra Line

    2. Ja, da er vi flere Line:( Typisk det..at mannen har bestemt seg for å gjøre noe heelt annet. Men, men prøver jeg å tenke..da blir det gjor ting ivertfall;)
      Hvordan gikk det med festlokalet ?;) fiks ferdig tenker jeg. Du virker som har bøttevis med energi du Line. Super flink både her og der:))
      Klem

    3. He-he… Ja det får vi gjøre :-))
      Og takk for det!
      Ja, Runder snart 40… 🙂 og da må vi ha en liten fest.
      Og den blir delvis i garasjen, jeg skal også ha partytelt inntil.
      Tror det blir fint… Det blir litt for mange gjester til å ha festen inne.
      Klem

    4. Dette hørtes kjent ut.Det er kjekkest å gjøre arbeid som kan drives fra traktoren:(Jeg vil ha murt en mur og bygd en uteplass med tak over)det er arbeid som krever manna armer og ikke en steinsvans.
      Vi får fortsette å smøre våre utvalgte bønder:))
      Lykke til.
      Skal du ha fest i garasjen?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg