Mens jeg venter…

Mens jeg venter på at mannen i huset skal bli ferdig som bilmekaniker (eller "skrugutt" som han kaller seg – siden han ikke har skrudd noe særlig før) må jeg jo gjøre noe fornuftig!
Så til han kommer i  "hage- og støpemodus" må jeg finne på noe… 

Først har jeg ryddet i garasjen!

  

Den er nå tømt for løse deler… og klar for å motta litt maling.

Så har jeg pusset ned hagekrakken, og gitt den et strøk lakk…

Og siden det ikke var noe maling hjemme – dro jeg på Shopping! :-))) Det liker jeg! ♥

Først dro jeg en liten snartur innom gavebutikken på Gressvik.
He-he… De hadde ikke maling der, men jeg fant denne flotte lysestaken til halv pris 🙂

Høy og lekker – nesten 70 cm 🙂
Og med litt hvitmaling – passer den akkurat inn i lysthuset!

Så var jeg innom en tur i blomsterbutikken!
Der var det mye fint, kan du tro!!!

Må bare vise frem hva som ble med hjem. :-))

En lekker hvit Krystantemum i potte 🙂

To rosa Krystantemum i kurver og to pakker servietter.

To støpte lysestaker og lys
(lysestakene var forøvrig delt i to da jeg kom hjem – men med litt lim blir de så gode som nye igjen!)

Et ekstra fat kan være kjekt å ha 🙂

To stykk oliventrær  "Olea Europea" som vistnok skal være veldig hardføre!
Og da har de kansje en ørliten sjanse til å overleve her i huset til "tante-grusom"

Så nå er jeg riktig fornøyd – men jeg er ikke like sikker på at mannen i huset er det…
For det eneste jeg ikke kom hjem med… var maling!

Ha en fin kveld!

Klem fra Line ♥

3 kommentarer
    1. Herlig! En form for shopping jeg kjenner godt til 🙂 Du fikk med deg mange godbiter!
      Du må nok ta inn oliventreet ditt til vinteren, det kan f.eks stå i en kjølig gang. Søk på nettet, der finner du god informasjon om vinterstell.

    2. Kjempefine lysestaker Line:) alle sammen..
      Jeg har et slikt oliventre av den sammen sorten der jeg.. og tenkte at den nok var hardfør..av navnet 😉 men jeg vet fortsatt for lite om stell og lysforhold og slikt. Må lese meg opp kjenner jeg.
      Her er vi i hundemodus om dagen vi. Har såååå lyst på hund!! Men av forskjellige grunner har vi utsatt det. Nå passer det i grunn, så i hele går kveld etter at barna hadde lagt seg så var vi på nett og telefon for å undersøke noen kull nærmere. Sommerfugler i magen… 😉
      God klem fra Line

    3. :)) det spørs om han skynder seg og blir ferdig som mekaniker no da,ellers kan det fort bli dyrt:))
      Flotte kjøp,men så var det malingen da,ja ja sånn er vi kvinner

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg