Nå går det unna!

Nå har jeg virkelig fått dreisen på fjelldelingen…

Etter litt prøving og feiling har jeg nå skjønt hvordan fjellet “går” –
og da jeg satt blekkene riktig vei…  :-))  Da hjalp det veldig!

Og med en større borhammer, gikk det mye fortere.
For det er boringen som tar tid, selve deling av fjell går ganske raskt.

Det blir litt klinete mens det står på…

Her sprakk det veldig, og to STORE biter løsnet.

De er så store at jeg ikke klarte å få de bort selv.
Så jeg måtte be Jarle om å ta graver`n for å løfte de bort.

Og så klart – han er alltid hjepsom… Takk mann min!

Jeg står bak og ser på og er riktig så fornøyd :-)))

Så har vi den sprø hunden da, som elsker å være med der det skjer.
Maja elsker å være med i gravemaskinen 🙂

Nå er jeg ferdig!
Etter noen lange dager med deling, støle muskler og noen blåmerker – har jeg fått bort ca 1,5 meter av fjellkulen.
Og nå holder fjellet ca 30° og det er det trappenvangen skal være.

Nå får vi dratt trappa helt inntil fjellet, så vi slipper et stygt hulrom bak trappevangene,..

Så nå er det snart klart for å sette i gang byggingen av ny trapp…

Ha en fin dag!

Klem fra Line ♥

2 kommentarer
    1. Jammen er du flinke,dette ser virkelig flott ut.Fasaden på huset er viktig og da følger trappen med,men dette tenker eg blir ett flott resultat av.Dyra er snåle sånn,selv satt eg på kne og plukket rips en dag,da stod katten vår bak på beina mine:)ha en strålande dag

    2. Ho ho, flotte bilder. Ser arbeidsomt ut- men sikkert lærerikt. Nå kan du ta på deg steindelingsarbeid hos venner og bekjente;) Jeg syns du er pågangsrik og sterk som står sånn på. Tenker dere gleder dere til trappa kommer opp nå.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg