bloggedamer40+

Nå har jeg de siste dagene vært travelt opptatt med jobben min. Byggebransjen er oppadgående – og det betyr lange dager med masse fart! Herlig!!!

 I tillegg har vi brukt ettermiddagene til å fylle opp vedskjulet både hos oss og hos mine foreldre – slik at vi trygt kan møte vinteren – med masse tørr ved!

 Trappa og muren til blomsterbeddet står på stede hvil, Men plutselig! Da har vi tid igjen… 

 Nå har jeg vært i gavebutikken og bestillt mer til det nye servise jeg fikk til bursdagen min…

En uting er at det ikke kan tas i oppvaskmaskinen – noe en av damene i butikken sa at gikk ann. Siden jeg da vasket det i maskinen – resulterte det til at to asjetter krakulerte i glassuren, og to kopper mistet merket sitt. Men det får jeg reklamasjon på… Bra service!

 Her er noe av det jeg bestillte – Servise fra Udeseen:

 
En lekker servietholder.

 


Små skåler på fat.

 

Kakefat med glasskuppel.


Brødboks

 

Kaffekrus. Vi liker bedre å drikke av krus enn kopp på skål :-))

 

Salt og pepperbøsse.

 Dette kommer i oktober – og det gleder jeg meg veldig til!

 

 Siden jeg nå har passert 40 år har jeg nå har jeg blitt fullverdig medlem av…  

 

Knapper til bloggen din!

 Dette er en side laget av bloggedamen “Et glimt av M” 

Over viser jeg “knappen” som leder til siden – men hvordan i all verden skal jeg få limt den inn på siden min???

Jeg har jo blogg i blogg.no – og jeg får ikke til dette her! Noen som vet om det går ann?

Nå koser jeg meg med stryking av klær samtidig som jeg ser på “Hvaler”. Det er artig å se, siden det er vår nabokommune – og det er der vi har familiehytta!  Gøy å kjenne seg igjen!

Ha en fin kveld!

4 kommentarer
    1. Heisann!
      Udesen har utrolig mye fint….vi har selv ført det i butikken hvor jeg jobber.
      Jeg har brødboksen,krusene og eggeglassene mine derfra:-)
      Greit å vite:
      Metallmerkene faller av hvis du vasker tingene i oppvaskmaskinen.
      Ha en strålende helg:-)

    2. Gratulerer med overstått! Så mye fint, jeg elsker spesielt kakefatet:) Prøvde det samme som dere her forleden, med kiler for å dele en stor stein, det er helt utrolig! Hadde hørt om kiler før, men bare prøvd med trollkraft før nå. Det har funka fint med trollkraft før, men på denne ene steinen var det HELT umulig. Så da jeg viste innlegget ditt til samboer’n gikk han til innkjøp, og det gikk over all forventning:) Gøy at det er så effektivt! Det kommer nok innlegg hos meg etterhvert også.

    3. Skulle så gjerne ha hjulpet men forstår det ikke selv.Men du og du så mye fint du fikk deg,godt å vite att det ikke skal i maskina siden jeg har sukker og fløtemuggen

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg