Nib-utfordring

Nå er det blitt november.
Og sammen med en ny måned kommer også NIB sin konkurranse.

Nå er det stue og sofakroken som står i fokus…
Kanskje ikke så rart i den tiden vi nå er inne i…
Mørke kvelder, med kroppen godt plassert i sofaen, kanskje med en god bok eller en film… Levende lys på bordet og noen kallorier – godt plassert i boller eller glass på bordet. Jammen er det en fin tid!

For første gang ønsker jeg dere velkommen inn i vår stue…

Dette var et aldri så lite bilderas fra vår stue.
Det er faktisk ganske rart å se bildene på pc`n, når de får en annen farge en det jeg nå står å ser med det blotte øye… Skulle kanskje smisket meg til å låne det fine fotoapparatet til yngste jenta, men jeg blir vel ikke noen bedre fotograf av det. :-))

Jeg ønsker dere alle en riktig fin kveld og lykke til til de andre deltagerne!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg