Nesten ferdig

Dette har som vanlig tatt lengre tid enn jeg hadde regnet med…
Som den optimist jeg er – trodde jeg mye skulle vært gjort på en helg.
Men når tak, vegger og møbler skal males, pusses, males og males tar det faktiskt noe lengre tid en den ene helgen jeg trodde.

Men nå har er vi nesten ferdig.

Nattbordene ble malt og pusset litt i kantene for å få den litt slitte stilen.
Nye knotter har byttet plass med de gamle furuknottene.
Lampen er en “tutch”lampe som lyser bare man tar på stålet. Den lyser i tre skalaer. Svakt-sterkere-sterkest…
En finurlig ide?

Bestemors pyntehylle har fått et strøk maling – og svibler i den lille trekasse-urne-tingen er ny for anledningen.
Selv om min kjære har mer tro på at jeg klarer plastik-blomster bedre :-))
Kjøpte forresten plastiktulipaner på Ikea denne uken. Men jeg tror ikke de falt i smak. Vi får se når jeg blir ferdig… (hi-hi)

  

Dette lille bordet etter bestermor fikk også et strøk malin eller tre.

Og en ny kurvstol med tepper og pute gjør det ekstra hyggelig synes vi…

Knottene på skapene har også blitt byttet.

Til slutt viser jeg listene som Jarle lagde på lørdag, mens jeg var på jentetur i Oslo.
De er akkurat slik jeg ønsket meg.
Så nå gjennstår kun litt hvitmaling så blir det riktig så flott!

Med dette ønsker jeg en riktig fin kveld!

6 kommentarer

Siste innlegg