Julepyntet inngangsparti

Jeg tror jammen det hjalp litt med statusoppdateringen i går, for nå har jeg plutselig fått lyst til å starte med juleforberedelser jeg også! Mulig det er, en dag hjemme  – mens det er lyst ute – som måtte til?
Nå har jeg ihvertfall begynt! :-))

I dag har jeg vært virkelig effektiv!
Ryddet, vasket og malt. Jeg har handlet litt “hemmelige” ting :-)) Barna leser bloggen – så jeg kan dessverre ikke utdype det.
Så har jeg pyntet inngangspartiet…

 

Jeg har vært en tur på låven og hentet frem den gamle kjelken, som sikkert er 100 år gammel.
Og pyntet den med litt forskjellig.

Et melkespann med einer i. En kurv med kongler og epler – og bokstvene JUL som jeg kjøpte i Kremmerhuset.

En blanding av vinter og jul.

De røde eplene livet opp med sin varme farge.

Kransene på døren er noen år gamle, men de er jeg så glad i – så de får komme opp år etter år.

Det som mangler her ute nå, er litt granbar foran døren. Og kanskje en nisse på kjelken?
Men han nissefar må nok vente litt til, nærmere jul!

Ønsker dere en fortsatt fin lørdagskveld!

 
Oppdatering: Dette blir også mitt bidrag i NIB sin desemberkonkurranse, Jul i vårt hus.

 

5 kommentarer
    1. Kjelken var kjempekoselig! Men hvor er all snøen??
      Her på Østlandet snør det tett, og det har faktisk kommet ganske mye! Gir så hyggelig julestemning i seg selv.

    2. Dette var jo kjempekoselig og kreativt. Ble så inspirert av å lese noen blogger i går og i dag jeg også at jeg måtte bare grave ned i skuffer og skap og finne frem noen juleting. Ha en fin søndag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg