Julepyntet kjøkken del 2

Nå er kjøkkenet ferdig pyntet til jul.
Jeg har vasket litt – men her må det prioriteres – derfor blir kun det viktigste tatt…

Som du ser, er kjøkkenet vårt rødt. (malt eik) Den gang vi bygde stod mellom rødt og hvit – gjett om jeg angrer!
Men til jul, er jeg fornøyd. :-))

Her viser jeg for første gang frem “kokedelen”.

Det er her jeg “kokkelerer” – for tiden går det i julebakst.

Nytt stettfat med tebrød – som vi elsker ved siden av kaffen.

Her viser jeg frem den hjemmestrikkede julekulen vi fikk av verdens snilleste Berit.
Hun er en tryllekunstner med strikkepinner!
Tusen takk, Berit! 🙂

Det blir ikke så mye julepynt på benkene – siden de blir brukt hver eneste dag – og jeg synes det er en uting å rydde plass for å lage mat…

Vil også ønske dere alle en forstatt fin førjulstid!

 

5 kommentarer
    1. Du har et flott og kjempe koselig kjøkken:) Rødt er en flott farge, og nå i disse førjulsdagene må det jo være prikken over i`en å ha et rødt og flott kjøkken! Kjempe koselig:)

    2. Skulle virkelig ha hatt ditt kjøkken,rødt er min yndlingsfarge på kjøkken.Nå har jeg ensfarget rød tapet på kjøkkenet men den er for mørk,jeg likte godt rødfargen på skapdørene dine.Virkelig ett flott kjøkken.Ønsker deg en fortsatt fin adventstid

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg