Rom for misforståelse…

Flere av mine venner har lurt på om jeg driver å prater med meg selv her inne… :-))

Jeg driver riktignok å prater litt med meg selv en gang i blandt, men det er nok mest når jeg er irritert.
Da kan jeg gå å si: Er dette mulig? Det går virkelig ikke ann… og så diskuterer jeg dette med meg selv. (Uten å få noen særlig svar tilbake…) Men her på bloggen gjør jeg altså ikke det…

Det er faktisk flere “Line`r” her inne. Og det er spesielt en Line, som legger igjen hyggelige kommentarer hos meg. En jente som jeg har blitt veldig glad i…

For å gjøre det helt riktig – dette er meg:

Den andre Line, har bloggen Morsome ting Trykk gjerne på linken og besøk hennes hyggelige blogg :-))
Line er en veldig kreativ dame, som blogger om interiør, hus og hage. Hun lager masse fint som hun viser frem i bloggen sin.
Vel verdt et besøk…

Dette er den andre Line fra huset på landet:

(bilde er fra bloggen til Line – Morsommeting.no)

Når Line kommenterer, ligger hilsenen med “Line fra huset på landet”.
Og det er her misforstålsen kommer… Jeg heter jo også Line og har bloggen min som heter “Huset på landet”.

Så dere – for alle som tror jeg legger igjen hilsen til meg selv – det er to av oss!. :-))

Håper det er en liten oppklaring…

2 kommentarer
    1. Hei Line:) ja..for andre som eventuelt leser min kommentar, så er dette Line med bloggen MorsommeTing:)) Så pent du skriver om meg da Line. Tusen takk. Vel, kreativ…har mange jern i ilden ivertfall :o)
      Det har gått mye i mat-og bakeoppskrifter hos meg i det siste har jeg sett. Hohoho.. jeg bærer nok preg av å ikke ha startet eeeenda for alvor denne sunn-satsingen etter jul:o)
      ..her går det i nybakte boller på en tirsdag, og ja..igår bakte vi kjeks med tranebær. Men det kan jo nesten forsvares..tranebær er sunt for mye dèt. Hihi;)
      Idag skal jeg strikke blonder på veslemor sine leggvarmere. Du da? drille litt med diamantdrillen din kanskje? ;)glemmer aldri den historien ser du. Jeg ble mektig imponert over “gutta på gølvet” da:)
      Nei, nå får jeg se å komme igang litt her. En god dag idag..heldigvis. Ikke sikkert det er det imorgen, så jeg får fange den mens jeg “kan” 🙂
      Ha en fin tirsdag min venn.
      Klemmer fra Line

    2. God morgen.Dette var jo litt morsomt da:))men jeg har aldrig tenkt på det,må vel innrømme att eg ikke leser alle komentarene til mine bloggvenner,men nå ser eg att enkelte kan ha blitt litt forvirret da er det greit med en oppklaring:))
      ønsker deg en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg