Nå er tapeten på veggen.

Endelig ferdig.

Det ble noen timer i dag også – men nå er vi ferdig med å tapetsere.
Men jeg mitt “surrehue” hadde glemt å kjøpe maling til listene rundt vinduet og døra,
De skal være eggehvite, siden både døra og vinduene er eggehvite. Og da blir ikke kontrastene så store.
Så det får bli i morgen…

Her er de to første lengdene på veggen.

Skyvedørsgarderoben ble skrudd ned, slik at vi fikk tapetsert inne i skapet.
Det vil ikke bli så veldig synlig etter at kurver og hengestativ blir satt inn – men noe vil syns – og da er det jo penere at det er samme farge inne i skapet også.

Nå har vi “rundet” hjørnet og går i gang med den lave veggen. Det er morro – for her går det unna!

Nå er tapetseringen ferdig, og skrivepulten ferdig grunnet.
Den får samme gråfarge som veggen, så skal den få nye knotter. Ser for meg “krystallknotter”.
De skal kjøpes i morgen…

Ble også veldig fornøyd med takvinduet, når taket ble hvit.
Kan ikke forstå hvorfor vi ikke har gjort det tidligere!

Da sier jeg meg fornøyd med dagens innsats og ønsker dere alle en riktig god natt!

3 kommentarer
    1. Det ble ett veldig fint rom,skal si dere er flinke og så tar dere møblene i samme slengen:)ikke alle som tenker på det nei.Rekner med att frøkna også ble fornøgde.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg