Cupcakes.

Etter at fredagens utrolige opplevelse, med besøk av Jan Thomas og filmteamet fra TV2 hadde dratt – satt det 5 stk apatiske kropper i sofaen og bare smilte… Det hadde vært mange dager i spenning, før den store dagen kom, og som nå plutselig var over. Og vi hadde alle mange opplevelser som nå skulle fordøyes… :-))

Men her i “Huset på landet” var det mer som skulle skje i løpet av helgen…
Mellomstejenta fylte 18 år på søndag, og det skulle feires med 21 gjester og hjemmelaget koldtbord.
Så det var bare å sette kroppen i høygir for å få gjort alt det som skulle gjøres.

Råvarer skulle handles,
Bord og stoler hentes, for så å dekkes etter alle kunstens regler.
Maten skulle tilberedes.
Kaker skulle bakes.

Så her var det bare å sette seg i sving! :-))

Som vanlig glemte jeg å ta bilder både av bord og mat – men av jentene som pyntet cupcakes fikk jeg tatt noen bilder…

Pynt i mange varianter var tidligere kjøpt inn.

Her pynter jentene kakene og synes det er kjempegøy!  

Og jammen var de flinke… :-)) 

De lagde “Gule fugl”

Og “Kakemonsteret”

Og roser i de lekreste varianter.

Bursdagsfeiringen gikk strålende. Jubilanten var kjempefornøyd og gjestene likeså.

Så nå senker jeg skuldrene og nyter kvelden i et “rolig” hus.
Har bare litt småpusling igjen, før alt er tilbake til det normale. :-))

Ønsker dere alle en deilig kveld!

    

6 kommentarer
    1. Gratulerer med mellomstejenta på søndag:) Kjempefine cupcakes må jeg si.Vil vel tro de høstet mange lovord på festen?! Så kreative jentene er!
      Ha en finfin tirsdag Line.
      Her kommer papsen min på besøk i noen dager, og regner med at han rigger seg til i godstolen og vil bli vartet opp. Hahaha..så det spørs om det blir noe særlig blogging på meg resten av uka gitt:o)
      God klem fra Line

    2. Du for noen lekre kaker,skal si jentene dine var flinke.Det skjer stadig noe i huset på landet ser eg så kan godt tenke meg att det var fredeligt med en rolig dag i huset:))kos deg videre i kveld

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg