God helg

Nå er endelig helgen her igjen. Og jeg elsker helgen!
Da kan jeg kose meg hjemme med familien min – og bare ha det godt.

Det er alltid så hyggelig når jeg kommer hjem etter jobb og helgehandelen.
Da har mannen i huset gjort klar kaffen, det brenner i peisen og vi slapper av og prater om dagen som har gått.
Hvis barna er hjemme, sitter også de sammen med oss, og vi har vår deilige “kvalitetstid”. Uten noen form for mas og jag.

Friske blomster er handlet inn og lysene er tent.

 

Etter en fryktelig hektisk tid er det nå total fred og ro i “Huset på landet”.

Synes det var en så vakker farge på rosene. Men den kommer ikke helt frem på bildet.
Tror jeg snart må innvestere i et nytt kamera. Tror dere det hjelper? Eller kanskje det er fotografen som ikke klarer bedre. Og da hjelper det vel ikke med et aldri så flott kamera!

Vil også vise frem et annet bilde…

Her en dag kom yngstejenta hjem med et bilde hun hadde malt på skolen.
Hun hadde hatt det som oppgave i “kunst og håndverk”.

Det synes jeg var så fint, at jeg har lyst til å vise det frem.

Det er et selvportrett med målene 50×70 cm. Så det er ganske stort.
Og “kunstneren” er tross alt bare 14 år, så jeg synes det er utrolig flott.

Det har nå fått plass på veggen, og både jeg og malerinnen er ganske så stolte.

Ha en riktig god helg!

5 kommentarer
    1. Goood helg Line:)) ja, er det ikke deilig?! Det hørtes ut som den perfekte avslutningen på en jobbuke..å komme hjem og sette seg rett ned med kaffen og mannen og roe helt ned. Ikke mase med middag, ikke med handling..ingen verdens ting. Sukk. Så godt. Det går nok litt mer livlig til her i heimen, ettersom minstemor er tre år og det skjer noe absolutt hele tiden;) Hihi.
      Maleriet som 14-åringen din har laget er kjempefint. Virkelig kjempefint!! Absolutt på plass å være stolt av poden nå. Det helt perfekte tidspunkt liksom:)
      ..og jo.. veldig fint på ballet igår. Såå mange søte småfrøkner. Dt var både 6 og 7.klasse, og de aller fleste jentene hadde krøllet håret, satt det opp og det var veldig mange lekre kjoler. Nå kunne man se hvem som brukte sminke osv.
      Flotte og staute gutter. Guri så flotte de blir når de trer inn i dressen og plutselig blir litt ekstra høflige og ordentlige. Det liker jeg da. Altså.. at de kan oppføre seg. Hehe.
      Nå ligger jeg rett ut på spfaen og dytter i meg smash. Har levert eldstemor til faren sin for helgen, og tok en kjapp tur innom Ikea (baare 1 time). Kjøpte meg endel glassflasker til å fylle balsamicoen på. Noen skal gis bort i gave, så jeg skal lage noen fine etiketter også.
      Du lurte på oppskrift?! Sender deg en mail… 😉
      Ha en knallfin helg med ro og masse kos.
      Klemmer fra Line

    2. Dere har god grunn til å være stolte,bildet var helt nydeligt:)kanskje det bor en liten kunstner i henne.
      Nydelige roser,skulle hatt noe nytt eg og ser eg.Primulaene mine trivdes dårligt når eg låg på sykehuset så det er et sørgeligt syn i vinduskarmen min nå.
      Hva slags pc har du?er der ett redigeringsprogram på den så kan du lett forbedre bildet så fargene kommer bedre fram.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg