En fin helg.

Da er helgen snart over. Her på Østlandet har været vært helt fantastisk.

Vi i “Huset på landet” har nå kommet et stykke nærmer en “varm vinter” til neste år.
Det vil si at vi har hugd den veden vi trenger, for å holde varmen de kalde dagene som helt sikkert kommer i 2012.

Dagene i skogen har vært flotte.
Solen har varmet godt, og de minusgradene som har vært i helgen, føltes nesten som plussgrader.

Fra pauseplassen tok jeg dette bilde. Vakkert, ikke sant!

Så et bilde fra helgens innsats…

Når vi holder på å bærer de forb… tunge stokkene er det kun to ord som kommer i mitt hode:
FUCK SATS!

Så pauser – det blir det noen av!
Da smaker det godt med en kopp kaffe…

I dag skulle vi måke lundeplassen, slik at vi fikk plass til all veden. Det skulle visst ikke gå helt etter planen.
Boltfestet på snøskjæret røk. Så da var det frem med sveise-apperatet (som forøvrig er fra sånn ca “nitten pilogbue” – men som gjør nytten enda…

Her er Jarle i full jobb:

Du verden så glad jeg er for å ha en så nevenyttig mann.
En “diversør” – ble han kalt av en forbipasserende i fjor sommer. Godt beskrevet – for det er utrolig hva han kan!

Nå kaller en varm dyne på undertegnede, og jeg takker for alle hyggelige kommentarer og mailer som dere vakre lesere sender.
Ønsker dere alle en fin uke – med nye dager, med nye muligheter!
Og god vinterferie til de som har det. 
Her i huset er det bare barna som er så heldige…

 

2 kommentarer
    1. God morgen.Det var utvilsomt flotte bilder,og jeg synes att du er nevenyttig du også.Det er faktisk ikke ofte vi hører att husfruen hjelper til i vedaskogen,så ære være deg for flott innsats:))selv skal jeg på rehabelitering i 4 uker no,og er jeg heldige har min kjære vært litt i vedaskogen når jeg kommer tilbake :))
      Ønsker deg en fin dag,kanskje du kjem heim til ferdige middag nå i vinterferien:))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg