Late dager

Hei alle sammen! Håper dere har savnet meg… :-))

Jeg har nemlig vært på en aldri så liten ferie. Deilige, late, varme og gode dager på Gran Canaria!

I dette bassenget har jeg avkjølt meg med deilie svømmeturer…

 

Disse blomsterbeddene og mange til var en fryd for øye…

Vakkert på kveldstid

Nydelig mat hver eneste dag…

Og litt regn fikk vi:-))

Frokost på egen terrasse.

Til denne utsikten…

Og til slike solnedganger…

Turer i denne flotte parken, som forøvrig er en minigolfbane.

Lykkelige badegjester…

Etter fine dager i sydlig strøk, er det nå godt å være hjemme igjen.
Borte bra, men hjemme best! :-))

 

6 kommentarer
    1. Å, det såg jo bare kjempe hærlig ut! 🙂 Må være supert å kome seg bort fra kulden og inn i varmen på denne årstiden!! 🙂
      Ønsker deg ei riktig fin helg!
      klem Veronica

    2. Å så deiligt,nei jeg er ikke missunelig,jeg unner alle mine venner slike gode opplevelser,og det gleder meg å se att dere har hatt det så godt:))jeg har jo hatt det godt selv også selv om det ble mye hard trening.Men som du sier borte bra men hjemme best.Det hadde jo vært litt trist om en ikke syntes det var godt å komme hjem igjen etter en fin tur.Ønsker deg en fortsatt fin dag

    3. Akkurat nå ville borte være best men det går over. Vi bor i et herlig land med store kontraster. Her er det snøstorm og sol om hverandre.
      Ha en fin dag.

    4. Så på ingen måte vondt ut på Gran Canaria 🙂 Men så er det noe som heter borte bra, men hjemme best 🙂 Våren er på vei og da er det gøy å være hjemme! Ha en fin kveld!

    5. Hei Line:)) det både så og hørtes ut som en aldeles herlig tur!
      Jeg har sett på slike snekkerbukser du nevner. Det vil si.. mannen min har jo et par av dem. Han er fornøyd han;)
      Men klart, med overall så slipper jeg å tenke på å finne en genser å ha på oventil også da. Bare jeg finner en tykk nok så ikke maling osv går tvers gjennom.
      Nei.. får vel titte på litt forskjellig vel. Tar det i april tenker jeg:)
      Idag har vi planlagt litt uteområdet.. pukk, subbus, singel, rullestein osv. Må fylles på hvert år. Og i år skal vi lage et aldri så lite steingjerdet nede ved grinda. Vi vil ha et slikt steingjerdet som ser ut som et gammelt irsk sauegjerde, du vet? ja, og så gnir jeg det inn med litt mose og grønt og håper det vokser litt vilt på det. Muligens vi lager slikt gammeldags skigard oppå det igjen.. om noen år da i tilfelle. Det første først du vet?! 😉
      Ha en toppers uke videre Line.
      Klem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg