Konfirmasjonsforberedelser – innbydelse

Min yngste datter skal snart konfirmereres i mai! Den siste, av de tilsammen tre jentene våre.
Tiden går – og vi må nå starte forberedelsene. Det er  mye å gjøre…

Det føstse som skal gjøres er å lage innbydelser. 
Her er det jo et hav av muligheter…

Etter utallige søk for inspirasjon, har jeg funnet mange flotte innbydelse-forslag.

Alle bildene under er hentet fra Google.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva vi velger å gjøre har jeg enda ikke bestemt meg for.
Det er så utrolig fint å se hvilke muligheter som finnes.

Nå har det seg slik at jeg ikke er så kreativ som de som har laget innbydelsene over. Men det er ihvertfall gøy å se hvor flinke andre er…

Om du har et forslag til innbydelse – uannsett om de er lette eller vanskelig å lage – er jeg veldig glad for tips og ideer.

Ha en fin-fin søndag!

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Det var mange fine forslag, men det er mye arbeid å lage mange sånne da! Jeg er sikker på at dere får til noe kjempefint om det ikke er så avansert som dette. Lykke til uansett hva dere velger, ha en fin søndag! 🙂

    2. Så stas med konfirmasjon! Mange flotte innbydelser her ja. Ikke lett å velge heller. Vet jammen ikke jeg Line. Er jo ingen scrapbooker så jeg tror jeg overlater tips til de som kan den biten gitt;)
      Ha en super søndag:)
      Klem fra Line

    3. Mange flotte ideer her ja,men litt tidkrevende og da gjelder det å være tidlig ute ja.
      Er vel egentlig ikke så kreativ att eg orker å lage så mye utav en innvitasjon,men du kan jo printe ut mye fra nettet med bilder av din datter på:))Når vi har fått innvitasjon til våre tantebarn så har ungdommane selv laget innvitasjonen,uansett valg så blir det flott som alt det andre du tryller så fint fram.Lykke til og ha en flott søndag

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg