Det våres litt etter litt

 

Endelig er tiden her, den som vi har ventet på i hele vinter…

Våren!
Den kommer litt mer for hver dag, og i takt med den øker også humøret og energien min, litt mer for hver dag. Det er en nydelig tid vi er inne i nå.  🙂

I går ettermiddag ble noen flere hagemøbler tatt frem.
Og saueskinnene kommer igjen til nytte. Det var en lur investering dere :-))

Ny duk og nye puter er kjøpt inn.
Jeg ønsker meg egentlig kurvmøbler, men så er det jo slik med meg at jeg ønsker meg så mange ting.
Så vi får ta en ting av gangen… Og kurvmøbler står ikke helt øverst på lista.

Så veldig strålende vær var det ikke i går.
Faktisk så var det ganske så kaldt.
Og vinden, den tror jeg kom direkte fra Sibir… Men det brydde ikke jeg meg om.

For det et er vår og jeg er lykkelig!

 Ny våroppsats med perleblomster, eføy og noen “pusekatter” pynter bordet.

Vakker og vårlig. 

Så i går tvang jeg min stakkars kjære til å sitte sammen med meg ute i kulden, bare for å feire at det var vår!
Jeg smilte og var lykkelig – han ristet på hode… og kunne ikke helt være enig i at det var noe særlig vits i å sitte ute i kulden, når vi heller kunne sitte inne foran peisen…

Godt poeng…  :-))

Mulig at jeg har mye rart for meg?
Men hjemme hos oss er det to slike. Både han og jeg…

Min kjære har absolut meninger om interiør, (det bør ikke mannfolk ha) og han lurer på om jeg er “gæær`n”  hver gang jeg sier at jeg ønsker meg et fuglebur. 
Fuglebur… *drømme*
Et sånt hvitt et i treverk, vet dere… *sukk*

De har et skikkelig fint et, i butikken “Bøtter og spann” . 

Der har det ropt på meg, hver gang jeg er innom.
Men siden jeg ikke er gæær`n – har jeg gått forbi og bare skult på det…

 He-he… Ikke nå lenger…    ♥ ♥ ♥

Tra-la-la… Jeg har fuglebur… tra-la-la…


Egentlig skal jeg fylle det med blomster til sommeren.
Men inntil den kommer har jeg satt inn lavendel, eføy og et lys.

Nå er jeg eier av et fuglebur, og helt sikkert gæær`n. Men pytt-pytt, hva gjør vel det?

Ønsker deg en glad og lykkelig vårdag!





8 kommentarer
    1. Så stemningsfulle vårbilder du har tatt! Koselig hos dere både ute og inne! Flirte godt da jeg leste om fugleburet. Har en lignende historie selv på lager. Disse mennene, altså. Når vi interiørfrelste madamer har satt oss noe i hodet – kan de ikke bare gi opp med en gang?!
      Nydelig bur! Kos deg!
      Ha en fin søndag! klem fra Hjørdis

    2. Nå har jeg helt glemt å sjekke bloggen din en stund, men i dag har jeg kost meg med menn som mener for mye, vår frysing og fuglebur:-) stå på videre:-) er vi ikke venner, du må ha falt ut fra meg:-)?

    3. Ååå.. så fine bilder Line!:) Så ut som den perfekte plassen å sitte.. med saueskinn, .. og skikkelig fine og gjennomførte detaljer med puter og duk.
      Kjempe-kjempefint fuglebur!!! Me want!! Det var en knallgod idè å ha til hagen. Har jo selvsagt sett det før på mange steder. Men i år skal jeg jammen få tak i et.Nå når jeg har sett det hos deg. Men ditt var kanskje det fineste jeg har sett faktisk. Fin i formen:)
      Her har jeg litt planer for hagen ja.. men først for rullesteinen som jeg skal legge rundt huset hele veien. Der kommer det nok en kjegle med blomster i, noen av stenene skal få skrift, et par “fake” sommerfugler osv, osv. Ja, bare for å “sprite” opp steinene rundt liksom.
      Mest av alt spent på hvordan Magnoliaen har klart seg jeg! Kan aldri i verden forestille meg at den har klart seg bra her, med elg og rådyr som elsker å spise på slikt.. eller kanskje først og fremst frosten. Jaja. Får nå se.
      Dette var visst mye om alt dette..haha.
      Ha en super-duper dag!
      Klemmer fra Line

    4. hihi…jeg har makent. Bare at mye større og i mørke brunt.
      Mitt er nå fylt med masse lys på et sinkfat og venter på å få komme ut.
      lekre er de;)

    5. He he,godt å høre att du traller:))her er det snø og blåst og ingenting vitner om vår i dag,sukk.Men i morgen,da lover dei sol:))
      Nydelig fuglebur,tja hvorfor ikke den pynter da godt opp den.Ha en fortsatt strålande dag

    6. Flott fuglebur og fine vårbilder! Neida, du er ikke gærn! I mine interiørøyne er du så normal som det går an å være! Ha en flott dag:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg