Får ca 300 mannfolk på besøk i morgen…

Ja, det stemmer!

I morgen arrangerer vi et byggtreff på jobben. Det er påmeldt ca 300 mannfolk.
Så jeg kan garantere at det har vært en travel tid på jobben i det siste… Dermed blir arbeidstiden fra 08.00-16.00, noe avvikende… :-)) 

Det har vært møter med leverandører,rydding, mottak og stablig av pallevis av varer. Masse som s skal handles inn. Bestilling av ca 1000 håndstekte karbonader og 600 pølser, som skal grilles… Og alt som hører med!

Men det er helt utrolig gøy, for det er en fantastisk oppslutning om messa vår! Det kommer sååå mange hyggelige og blide mannfolk! De er jo kanskje så nær paradis de kan komme? God mat og masse flott verktøy! Godteributikk for voksen menn, kaller de det!

Her er bilder fra tidligere messer:

Det er 16 leverandører som stiller stands,

Og håndverkere fra hele Østfold kommer på besøk!

Måtte ta bilde av bilene som tilhørte våre besøkende :-))

De okkuperte faktisk hele område rundt oss.

Og så de stakkars grillmestere…: Det blir grusomt varmt å stå ved grillen i flere timer. Guttene gjør en hederlig innsats! Og jeg er så takknemlig for all den fantastiske innsatsen som alle ansatte bidrar med!

Det er altså forberedelsene til dette som tar tiden min om dagen.
Flere ukers med forarbeide, og flere uker med etterarbeide… som betyr travle dager! Men jeg elsker det!!!

Ha en fortsatt fin uke til dere alle!

 



2 kommentarer
    1. fruensvilje: Ja her er det hyggelig å være kan jeg garantere deg! Jeg kjenner jo veldig mange av dem, så praten går lett.Det kom en regnskur på formiddagen og frem til kl. 14.05, så var det opphold til kl. 20.45, og da var vi akkurat ferdig med å rydde opp! Helt fantastisk. Vellykket arrangement, for 12 år på rad…
      Klem fra Line

    2. med så mange mannfolk så må jo dette bli bra,hi hi sønnen spør om jeg er litt misunnelig og klart jeg svarer ja:))ønsker dere lykke til må værgudane være med dere

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg