Finn Schøll og jeg på Elingaard

Hei kjære bloggevenner!

Beklager min uteblivelse, men jeg har så mye å gjøre om dagen.
Vi er i full gang med å støpe ny mur foran verandan. I tillegg brukes mye av tiden bare til å kose oss!

Søndag 26 juni var “blomster Finn” på Elingaard – en fantastisk flott herregård i nabolaget – i forbindelse med utstillingen “Mitt skip er lastet med porselen”. Og så klart måtte jeg dit!

Så jeg dro med meg yngstedatra og var klar til å møte den fantastiske “BLOMSTER FINN!!!

Vel fremme – Hadde han en fantastisk opptreden, hvor han lagde blomsterbuketter, samtidig med at han fortalte om sitt liv.
Må virkelig si at han er en fantastisk person!!! Han fortalte om seg selv på en utrolig morsom og fasinerende måte.
Kunne ikke annet enn å bli enda mer betatt av mannen!

Her er bordet dekket med “blå og hvit” porselen. Hvilket merke det var, fikk jeg ikke helt med meg. Det var Finn Schøll, jeg var opptatt av… :-))

Her er Finn i full gang med praten samtidig med at han lagde blomsterbuketter.

Tema var “blått og hvitt”.

Under ser du de nydelige “kuvertblomstervasene” av merket Finn Schøll.

Pent dekket bord, med vakre blomster.

Og Finn prater og prater…

Så klart måtte jeg ha et bilde av oss…

Jeg kjøpte to av Finn`s vaser, og fikk dem signert med en liten personlig hilsen !

Lykkelig eier på vei hjem fra Elingaard, med to flotte vaser og en opplevelse rikere!

En god klem og sommerhilsen fra meg til dere alle!





8 kommentarer
    1. Hei,nå savner jeg livstegn fra Huset på landet.Er innom bloggen din hver dag,jeg tror jeg må være en stor fan.Gleder meg til å se ditt nye prosjekt.Nyt resten av sommeren,den har ikke kommet hit til Møre enda.Godt hva man har til gode.Ha en fin søndag.

    2. Den eldste: He-he… pittelitt – sa du? Her snakker vi vel om kampesteiner tror jeg!!! Vi går vel rundt som amøbe`r og venter på at du skal komme hjem… Og det blir det ikke mye bloggemat av!
      Savner deg!

    3. Dette er en bloggklage..
      nå har ikke jeg vært hjemme på en stund, og jeg liker å kunne lese litt om hjemmet mitt.. men så er det jaggu ikke så mye som blir skrevet her. nå kaster jeg pittelitt sten i glasshus, men det får så være!!

    4. Flotte bilder av en flott opplevelse. Fikk riktig sommerfølelse av det dekkede bordet og drømmer om rødvin,god mat og godt selskap ut i de små timer. Ha en riktig fin dag:-)

    5. fruensvilje:Så klart! Prøver å ta litt bilder underveis. Men det går jo så sakte fremover…
      Men det blir vel slik, når vi har bestemt oss for at i år skal vi kose oss masse. For vi har en tendens til å jobbe litt mye på sommerhalvåret. Men bilder kommer. :-))
      God klem fra meg!

    6. God morgen.Så heldige du har vært :))og det flotte bilde av dere 2 sammen,en opplevelse.
      Du må kose deg videre i sommer,brun og fin er du blitt:))vi får vel en titt av muren etterhvert:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg