Ny hagebenk

Det ble ikke akkurat en slik hagebenk jeg hadde sett på, men da jeg bråstakk innom Plantasjen bare sto den der med tårevått blikk, og ville bli med meg hjem…

Rart, men jeg tror jeg har en sånn tiltrekningskraft på ting som på død og liv skal være med meg hjem!
Ihvertfall er det det jeg sier til min elskede, når han oppgitt ser jeg tømmer bilen for allskens greier…

Dette søte plantebordet eller benk, kanskje det heter, skrudde jeg sammen helt selv, og skyndet meg å sette opp, og pynte – mens han mannen var nede på låven en tur.
(Som dere kanskje husker, er han en sånn mann som absolutt skal ha meninger om interiør og sånn! Phu! Slitsomt. Derfor var det viktig å få det pent FØR han rakk å si at det ikke var fint!)

Og slik ble det:

En enkel utgave av et bord, men jeg liker det jeg!

En vannkanne som sto i utstilling, fikk jeg lov til å kjøpe. Synes den var kjempefin.
Den rosa bærbusken har “tante grusom” tatt livet av, men den funker like godt død som levende…

Bedre med en fulg i skålen enn ti på taket…

Så slik ser inngangspartiet ut nå.

Jeg vet ikke helt om bordet tåler vinter og sne, men det får tiden vise…

Ha en strålende uke!

6 kommentarer
    1. Vi koser oss veldig på hytta ja, og kjøkkenet – det er resultat av at mannen til tider er LITT for interessert i interiør (ulempen med at jeg innvolverte ham litt for mye da jeg holdt på med Interiørskolen…). Jeg ville gjerne ha hvitt kjøkken på hytta, siden jeg ikke fikk trumfet gjennom hvitt kjøkken i huset – men på et eller annet vis ble det ikke det. Er fremdeles ikke helt sikker på hvordan han fikk det til 😉
      Plantebordet var utrolig fint! Det er noen skatter innimellom på Plantasjen, og “rope” kan de, akkurat som de kan i Sverige også skjønner jeg 🙂
      Ha en fin uke!
      Klem Linnette

    2. Så flott blogg du har Line. Og takk for sist på treff i Fredrikstad. Nå har jeg lagt til bloggen din på Favoritter så kan jeg nyte dine flotte bilder med interør, ting og tang. Masse inspirasjon til meg det. 🙂

    3. Veldig bord og alt sammen ble kjempefint. Tror jeg må ringe plantasjen her og høre om de har igjen slike bord her for det var mye finere enn det jeg har siklet etter andre steder:-) ha en fin dag

    4. Om mannen har en mening så spiller det liten rolle så lenge du liker det:))det var uansett kjempefint.Skulle det bli veldig masse snø så kan jo benken få flytte inn i paviljongen .
      Ønsker deg en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg