Holmsbu

Nok en gang har jeg vært så heldig å bli invitert til et supert arrangement av en av våre leverandører. Denne gangen var vi på  Spa og Resort Holmsbu.
Selfølgelig ble det ikke tid til noen Spa-behanndling for undertegnede, for her var tidssjema trangt.

Men tok noen bilder for å vise det fantastiske stedet. Her er bilder av noen av sjøbodene som noen av kundene bodde i.

Hvis ønskelig kunne vi kanskje tatt et lite bad… Ute i oppvarmet basseng  🙂

Her bodde jeg.

En suiete med egen veranda, nesten i sjøen.

Etter en lang kursdag, rakk vi et lite glass rødvin før vi hadde en kjempehyggelig Oktoberfest.

To fornøyde deltakere…

5 kommentarer
    1. Der har jeg vært, kjempefint sted. 🙂
      Ang innlegg om å male kjøkken. Vi hadde rødt som deg og sendte skapdører og skuffer til billakkerer. Vi er kjempefornøyde nå snart ett år etter. 🙂
      Årringene vises tydelig, og har på ingen måte blitt borte.
      Jeg synes de vises bedre med hvite skap enn når det var rødt. 😉
      Lykke til med valget! 🙂

    2. Å så fint sted da. Ser ut som dere hadde det riktig hyggelig også.
      PS så fin du er uten arbeidsklær

    3. Der er det fint, har sett bilder derfra før. Og jeg husker at en av parene fra Jakten på kjærligheten reiste dit en gang. Flott rom du hadde, sikkert herlig å være der! Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg