Smart løsning på badet

Hei!

Det er en ting jeg bare MÅ fortelle dere…
Jeg tror det må være det mest fornuftige jeg har funnet på noen gang.
Altså… Det ikke jeg som har funnet opp dette – jeg bare fant på å ha det!

Ser du hva det er?

Selvfølgelig er ikke det lett å se…
Når man åpner den venstre skapdøren er det et hull i skapbunnen. Derfra går det et rør gjennom gulvet – og vips så ender det i et overskap på vaskerommet!

Smart vel!

Tenk så deilig… Slippe å bære skittentøy ned på vaskerommet.
Man bare åpner døren så kommer det dit, helt av seg selv.

Lurer på om noen har funnet opp det motsatte?
At skittentøyet kan puttes inn i noe og vips komme ferdig vasket, strøket og ferdig brettet opp til skapet…?
Det hadde vært noe det!

Viser også frem det nydelige settet jeg har fått etter min farmor… Hyggelig å ha fremme.

7 kommentarer
    1. Tonjewestolsen: Ja, tenk det… Vi har samme skap, og så virker det så forskjellig på oss… :-)) Men tusen takk for strykinga! Det var en overaskelse å komme fra selskap og hjem til ferdigstrøket tøy, og det på en lørdagskveld! Ikke dårlig :-))
      Stor klem

    2. ewymarie: Det kan også lages i ferdighus. Man må bare påse at det ikke er noe i gulvet som forhindrer gjennomgangen. Og selvfølgelig må det være et passende sted nedløpet kommer. Slik er det enklere når det blir planlagt fra førsten av…
      Har du mulighet, er det virkelig å anbefale…
      Line

    3. Du, jeg har faktisk et slikt skap som du ønsker deg hjemme! Det er helt likt som ditt, men hvis jeg slipper klær nedi der så kommer det opp igjen ferdig vakset og strøket. Her og dagen var det noe galt med skapet da. så jeg måtte stryke. men det var hyggelig!

    4. Førs må eg få bemerke det vakre sette etter din bestemor,det var bare helt nydelig,tenk å eie en slik perle:))
      Den løsningen din i skapet forøvrig var jo lur,særlig om du må bære klesvasken ned en etasje.Jeg har vaskerom vegg i vegg med badet så akkurat det slipp eg tenke på,men etter vask så må eg bære tøyet vatt en etsje ned til tørketromlen,desverre er der ingen muligheter for å lage ett hull å putte det gjennom:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg