Høstlig pynt på bordet

Hei og hå! Nå er det høst! :-)) Og jeg liker det!!!

Jeg synes det er deilig med mørke kvelder, levende lys og peisen som knitrer så koselig. Drive å pusle litt inne. Gjøre huset litt i høstmodus, før juleforberedelsene starter for alvor… 

Nå har jeg pyntet bordet med litt nytt og noe gammelt.

Kongler er vel høst-ting? Jeg synes i hvertfall det.

Hengelåsen fant jeg tilfeldig på “gamle-verkstedet”. Den virker fremdeles, men jeg tror den skal få nyte pensjonstilværelsen inne. Det har den sikkert fortjent!

Hjortedyrene er nye. Og i disse jakttider, må man vel si at dette også er høstlig? Selv om mannen i huset bestemt mener at det er juleting. Helt sikkert med de dyrene jeg kjøpte til jul i fjor, i tankene…

Men pytt… Vakre er de da.

Kvelden nå skal brukes til å stryke stuegardiner.
Vinduene ble vasket i går, men jeg rekker ikke på langt nær så mye som jeg har planlagt.

TING TAR TID… Spesielt når man skal kose seg litt også… :-))

Ha en fin-fin kveld.

7 kommentarer
    1. Så koselig du har pyntet.
      Fint med dyr i interiøret synes jeg.
      Liker bloggen din, så jeg legger den til i bloggrullen min.-)
      Så koselig det er i lysthuset ditt.
      Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min.
      Klem Synnøve

    2. Heisan!! Har kjøpt meg et søtt rådy på Kremmerhuset. Svindyr, he-he. Og jeg tenker nok julegreier, men jeg har kjøpt to lilla pappstjerner til å ha i vinduet også, så jeg begynner nok å tenke mot juletider nå. Ikke så veldig lenge til julestasen skal frem i heimen. Julecd`ene har jeg lagt på et lurt sted, så det spørs om jeg finner de til jul. Ha en flott dag. Klemz Grethe

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg