Borddekking

I disse høst-tider er kanskje tiden inne for å be venner og familie til hyggelig samvær og deilig mat. Da er det gøy å kunne dekke til et bord, etter alle kunsten regler. Her er det vel kun vår egen fantasi  som setter begrensningene.

La deg inspirere av disse flotte bordene.
(bildene er funnet på Google)

Her er reglene for hvor de forskjellige ting skal dekkes:

Selv skal vi ha flere selskap fremover, og jeg gleder meg veldig til å pynte og dekke bordet! Jeg leter ustoppelig etter tips og ideer…

Liker du å dekke til festbord?
Og kanskje har du noen tips å dele med meg? Kom med dem! :-)) 

Har du et innlegg som viser ditt festbord? Så legg inn linken din i kommentarfeltet, så vi kan glede oss over å se hvordan akkurat du har pyntet…

4 kommentarer
    1. skulle vel vært flinkere til å dekke bord ser jeg:))her var det mye lekkert.Desverre er jeg nok litt kjedelig på dette området,strekker meg til 1 levende lys:))

    2. Herlig inspirasjon om man inviterer venner eller familie nå i høstmørket. De første og siste bildene falt ekstra i smak, siden jeg liker turkis og beige&offwhite.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg