Vasker og vasker…

Ja så var vi der igjen da… Endelig fredag!
Det er jo behagelig da dere… når helgen kommer etter en aktiv uke.. Og man bare kan slappe av og nyte å være hjemme!
Uff… Det var visst feil! Tirsdag i dag – og det hele var nok bare en ønsketanke!

For her er det travle dager med jobb hver dag, og vasking på kveldstid. Dere må IKKE tro jeg har støv på hjernen, det er bare litt lenge siden jeg har hatt en skikkelig skaprengjøring. Så nå må det nok gjøres, om jeg vil eller ei!

For til lørdag skal vi ha juleselskap og da kan det vel være greit å drikke av glass som er blanke, og ikke GRÅ… Og hybelkaninene som har levd et ubekymret liv, (med god grunn) skal nå ut av huset…

Alle glass er nå skinnende rene! :-))

Og dette har vært en leeenge utsatt jobb… “Til helga kanskje” har værsert i to år!

Å demontere, vaske å henge på plass har jeg gruet meg veldig til…

Men NÅ er den ren og pen igjen… :-)) ENDELIG
Fornøyd med innsatsen går jeg nå løs på kjøkkenet…

Hva skal du gjøre i kveld? Uansett hva, ønsker jeg deg en FIN kveld!

 

9 kommentarer
    1. lulltove: Det har jeg ikke prøvd. Har ikke helt trua på det heller. Jeg er nok av den oppfatningen at skikkelig salmiakk og salo må til :-))
      Men hvis du skal prøve, vil jeg gjerne vite resultatet!
      Line

    2. Uff nå begynte jeg å lure da. Å demontere en lysekrone for så å sette den sammen igjen. Skjønner det må ha vært litt av en jobb ja. Hvor ofte gjør du det?

    3. Hva med sånn stoff som man bare sprayer på lysekrona, og så blir den ren helt av seg selv? Hadde tenkt å prøve det i år. Noen erfaringer?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg