Dekket til juleselskap

Nå lukter det en salig blanding av julemat og grønnsåpe i huset. Det knitrer så lunt i peisene – og alt er nå klippers og klappers. Kun gjestene som mangler nå…

20 fakler er tent langs allèen og brenner så vakkert med ønske om velkommen til gårds 🙂

Bordet er dekket med “en hel skaug” sier min mann…

Og det har han egentlig helt rett i…

Bordkort er laget, ikke fordi at det egentlig har noen betydning hvor gjestene sitter, for vi kjenner hverandre alle sammen. Det er mer for at jeg hadde lyst til å lage dem 🙂

Navnene er byttet ut med bilde. Selfølgelig ikke av meg på alle! He-he… Bilde av hver og en gjest, med teksten “Velkommen til julebord 2011“.

“Skogen” er pyntet med kongler og hjerter.

Jeg har også lagd små eplelysestaker, men da sa mannen stopp! Er du gæ`rn? Lys oppe i granskogen…! Han lurte på om hva jeg hadde tenkt å fortelle brannmennene når de kom for å slukke brannen som garantert ville oppstå… At det virket som en god ide? Men hvem bryr seg… Lys skal jeg ha!

Så eple-lysene skal brenne 🙂

Selfølgelig må det være et juletre i et juleselskap!

Og lysene er tent over hele…

Nå gleder jeg meg til gjestene kommer!

Ha en fin-fin lørdagskveld.

13 kommentarer
    1. Hei:)
      Såå koselig pyntet julebord! Ordentlig stilig var det, og så morsomt med bilde av gjestene i stedet for navn på bordkortene:)
      Takk for koselig kommentar hos meg, så morsomt med en navnesøster! Også er du fra Fredrikstad også?:)
      Ha en fin dag i morgen!
      Klem fra Line E.;)

    2. Det var kjempefint Line!!! Du er sååå flink:) Og takk for en koselig søndagskveld sammen med dere:.. Nå gleder vi oss veeeeldig til tur!!!

    3. Såå nydelig pyntet bord Line. Jeg er veldig enig i at de eplelysene er kjempefine. Men skjønner Jarle godt også der altså. Håper festen blir vellykket og at du storkoser deg;) Det fortjener du etter så mye jobb mot denne kvelden også.
      Klemmer fra Line

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg