Man går vel ikke forbi en interiørbutikk?

Hei!

Først vil jeg takke dere alle for sååå hyggelige kommentarer i forrige innlegg. Det varmer og jeg blir såå glad!!! Og det vet alle med blogg, at en kommentar er hyggelig å få. Så igjen, ♥-lig takk.

Nå har jeg endelig “landet” etter juleselskapet. Det var en fantastisk fin kveld, med god mat og drikke. Og jeg tror vel at alle hadde det bra :-)) Nå er i hvertfall alle spor etter festen borte… 

På min “fullfart” runde i byen fredag, fant jeg en ny interiørbutikk. Og den bare måtte jeg innom… Ja, og selfølgelig gikk jeg ikke tomhendt ut derfra. Her er reultatet av det besøket :-))

Denne lysestaken sto så fint i utstillingen og maste om å bli med meg hjem… Og hvem har hjerte til å si nei da? Ikke jeg i hvertfall! Så lysestaken og jeg gikk hånd-i-hånd ut av butikken 🙂 Og jeg vet ikke helt hvem av oss som var mest glad :-))

Den vil nok bli en adventslysestake når den tid kommer, men enn så lenge brenner vi i alle lysene…

Vel hjemme, pyntet jeg lysene med litt noter av en julesang og litt hyssing. Nå står den på køkkenbordet og jeg syns det ble ganske så fint :-))

Her på Østlandet var det -6° og frostrim på trærne i morges. Bare å innse at nå er det snart vinter… Brrr… Kaldt :-)) Men nå er det strålende sol og det er en riktig så fin dag.

Ønsker deg en riktig fin tirsdag!

5 kommentarer
    1. Så moro at du blir med på treff:)
      Det kommer til å bli kjempegøy, gleder meg til å treffe deg og alle de andre:)
      Ny interiørbutikk i byen??:)
      Klem Lise

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg