Bloggtreff i Fredrikstad

Heihei!

Nå kan dere tro jeg gleder meg!

Jeg har meldt meg på bloggtreffet, og fått tilbakemelding om at jeg har fått en av de 50 plassene. :-))

*SMIL*

Bloggtreffet arrangeres som dere ser i Fredrikstad den 14. januar. Og det blir arrangert av disse tre flotte jentene:

Lise med bloggen Lykkelise
Mona Christin med bloggen Mona Christin`s side
Kjersti med bloggen Størstepias bekjennelser

Jeg vil gjerne si at jeg synes dette er et superflott tiltak. Det er garantert mye jobb som skal til, for å få dette til å klaffe… Dere er flinke!

Og hva skal skje:

Her kommer et utdrag fra Lykkelise sin blogg:

Kvelden starter på den flotte interiørbutikken Wilmas hus,

 

hvor vi får et glass sprudlende drikke og shopping til en hyggelig penge. Kanskje kommer det også noen lokale designere og snakker om produktene sine. Videre går vi sammen til den koselige restauranten De Luna på bryggepromenaden, som er lukket for oss denne kvelden. Der blir det mer servering, utdeling av velfylte goodie bags, trekning av kjempefine premier og ikke minst masse skravling med koselige bloggdamer.

 

Så hva venter du på?

Her er det bare å hive seg rundt og sende en mail til [email protected], for vi har en grense på 50 deltagere.

Vi håper på bloggdamer fra hele Østfold og også fra resten av landet. For dere som kommer langveisfra, kan vi ordne rimelige hotellpakker til.

Om du har lyst å legge annonsen på bloggen din, så flest mulig får sett den, setter vi stor pris på det.

En liten sum må vi ta for å dekke servering
og det koster 200 kr per pers.

Feststemt klem fra Mona, Kjersti og Lise.

 

 

Har du meldt deg på??? Det hadde da vært veldig hygglig å treffes!

Jeg kommer – gjør du?

6 kommentarer
    1. Hei.
      Så hyggelig at du kommer. Blir kjekt å få hilst på alle de lokale bloggedamene, og de fra Oslokanten da så klart.
      Kjempebra at du reklamerer for oss.
      Klem Mona C

    2. Hei:)
      Så artig at du fikk plass! Da sees vi der, det blir nok kjempegøy:)
      Er veldig spent, litt skummelt å møte så mange ukjente bloggedamer på en gang;)
      Ha en fin kveld!
      Klem Line E.

    3. Hei!
      Takk for kos hilsen hos meg! Jaa ikke visste jeg heller at det var så mange bloggere her i byen 😉 Kjempe artig!! gleder meg til å hilse på deg 🙂
      PS!! Så FLOTT hus dere har!!
      Klem Ellen

    4. beklager med jeg har nok ikke meldt meg på,har faktisk ikke hørt om det før heller:))ønsker deg lykke til,blir spennende å høre kos dokke har hatt det:))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg