Julepyntet gang

Hei!

Først vil jeg gjerne si tusen, tusen takk for alle hyggelige kommentarer og hilsner. Det er så koselig og jeg setter veldig stor pris på dere! ♥

I kveld har jeg brukt tiden til å steke en haug med medisterkaker, samtidig som jeg måtte gjennomgå “Den kalde krigen” som yngstejenta har prøve om i morgen! Og jeg som trodde at jeg var ferdig med skolegangen!!! Phu…

Men innimellom Koreakrigen, Cubakrisen, Vietnamkrigen og hvordan Sovietunionen styrte landene i Øst har jeg også pyntet litt mer i gangen…

Gangen og kjøkkenet har nemlig inngått en avtale med husets “for tidlig å pynte til jul- mann ” om at det er greit med litt julepynt FØR lille julaften…

Så her har jeg pyntet litt med en nissejente og hjerter i grønnplanta, og den gamle høye tingen har fått en liten julestjerne i toppen :-))

I dag kom snøværet til Fredrikstad. HERLIG! For med den kom jammen et snev av julestemning til meg også!!!
Egentlig så er det litt rart at snø har så mye å si. Eller… Det er kanskje ikke så lett å få julestemning når været minner mer om en vårdag i mars, enn en vinterdag i desember!

Det rykker stadig en dag nærmere julaften, og jeg nyter førjulstiden med det stress og mas det medfører… Jammen har jeg fått bakt to slag og noen av julegavene er nå i hus :-)) Jeg er nok ikke helt i rute enda, men jeg er ganske sikker på at julen kommer uansett…

Flere som ikke er helt i rute enda?

Ønsker deg i hvertfall en fin-fin kveld!

7 kommentarer
    1. Koselige bilder. Ja man lærer så lenge man lever. Hadde en grei utredning om Irak konflikten her om dagen, det var yngstemann som måtte teste om kunne han dette eller kunne han det ikke. Kjempemorro når barna bruker oss på denne måten synes jeg.

    2. Her var det hyggelig og litt pynt er lov:)akkurat nissene har jeg ikke hentet fram men mye annet er jo på plass.
      Tenkte eg skulle reise bortover i dag og gjøre helt ferdig julegavene,julemiddagen er i hus og jeg har 6 slag i bokser:))da gjenstår det å lage siruppsnipper og denne fruen kan konsentrere seg om litt rydding og pynting og kos.
      Ønsker deg en kjempefine dag

    3. So koselig du he gjort det! 🙂 Ej e ikkje heilt i rute…og ej he hatt all verdens med tid…ingen lønna jobb og ingen onga. Syns dokke e gode dokke som klare alt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg