Litt hvit julepynt

Heisan!

Dette er en så morsom tid å være blogger på! Vi kan vise frem både julepyntet hus og hjem, borddekking, innpakking av gaver, kake-baking, juletrepynt og alle andre duppeditter som julen medfører!
Herlig!

“Huset på landet” blir stadig mer pyntet i anledning jul…
Vi befinner oss fredmdeles i gangen, men har nå snudd oss rundt. Og for første gang har jeg ikke noe rødt på denne plassen…

Litt uvant, kanskje…

Vi får nå se om det blir værende slik, men jeg tror kanskje det.

Asalean på bordet har jeg hatt i snart en måned, og jeg er sååå stolt over at den fremdeles er i live! Den har fått vann nesten hver eneste dag, og ser ut til å trives med det.

I kveld skal huset vaskes, og dermed kan helgen bare nytes… :-))

Med ønske om en fortsatt fin-fin torsdagskveld!

 

7 kommentarer
    1. Det var en skikkelig koselig pyntet gang! Og du skal være stolt av planten din. Jeg har en jeg også, som jeg var stolt av, vel og merke med en gang jeg kjøpte den….
      Også så jeg i går at, oi, så dvask den så ut a… Skal den vannes hver dag altså? Ja, ja, min ble drukna i går, så får vi se om den overlever allikevel 🙁

    2. Du Lage det fint til! Du he virkelig sansen, spør du mej:-) Mine “god jul” bokstaver ligg på lager i Stavanger. Her går det i ” Happy Christmas” og “Happy holidays”. Men, ej hekje skaffa mej bokstaver her borte. Nøye mej lenge med masse stearinlys og peis som me e so heldige he:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg