Helgekos

Hei kjære bloggevenner!

Her i “Huset på landet” har vi storkost oss hele helgen!

Fredag var den selfølgelige tacosaften med hyggelig prat rundt kjøkkenbordet.
På lørdag var mannen og jeg en tur i byen og kjøpte julegaver. Til Sara kjøpte vi… He-he… Hun sitter ved siden av meg og jeg bare måtte skrive det! Så ler vi! :-))

Lørdagskveld ble det en smak på årets rakfisk! Nam…

Søndag har vi storkost oss leeenge ved kjøkkenbordet. Drukket kaffe, spist julekaker og pratet. Hmmm… Vi prater visst mye, her i huset… :-))

Dagen i dag har vært helt nydelig med sol og -2 grader. Vi har vært en tur i skogen og jeg fylte kurven min full av mose og enerkvister. Så nå har jeg det jeg trenger for å pusle litt til uka. Og da gjør det ikke noe at det er mørkt når jeg kommer fra jobb…

Et mini-juletre fikk plassen i det gamle melkespannet, etter at tulipanene hadde gjort sitt…

Jeg erklærer herved dette for en FIN og avslappende helg og håper at du også har hatt det samme!

Og så vil jeg ønske deg en fin 3. søndag i advent!

9 kommentarer
    1. Hei Line:) Så koselig det ble med de tykke båndene med sløyfer på på kjøkkengardinene dine! Hmm.. noe å kopiere .. 😉 først gardiner her kanskje.. :o)
      Det så ut som en rett og slett kjempekos krok å sitte, og kan så absolutt godt forstå at dere da snakker så mye sammen når dere har en slik krok å benke dere rundt!
      Veldig kos med juletre i melkespann også forresten. Svigermor her elsker også gamle saker, som meg, og jeg har ønsket meg både melkespann, gamle trau osv, osv til jul. Kan jo bare ikke bli feil med melkespann synes jeg. Det får fram gårds-følelsen med en gang det;)
      Gode klemmer sendes:)
      Line

    2. I det julekjøkkenet kunne jeg også sittet lenge rundt bordet:))virkelig nydelig er det,og serviset var helt topp:))ønsker deg og en fortsatt superfin adventstid

    3. So koselig! Kor mykje ska du ha for kjøkkenet? Pynten og heile greia? 🙂 Nydelig juleservice!! Fortsatt god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg