Mamma… det er 5 dager igjen til julaften…

Sa yngtse jenta i huset! Hjelpes meg, 5 dager igjen, og jeg er ikke i nærheten av å ha gjort alt jeg skulle!!! Panikken fikk et lite tak i meg nå kjente jeg…

Ikke er jeg ferdig med julegavene, ikke har jeg bakt alt som jeg hadde tenkt, julekortene skal skrives, og så må det handles inn “store” mengder mat og drikke. Det er jo tross alt 2 dager som butikken holder stengt! 🙂 Galskap… 

Men jeg er nå frisk og rask igjen, og glad for det. :-)) Men på grunn av slike ting som juleforberedelser, blir det altså ikke så mye blogging for tiden…

Nå har det siste lyset i adventstaken blitt tent, og da er tiden moden for å bytte ut lilla i stua, med rødt og julepynt.

Siden huset ikke er så veldig bloggverdig for tiden, viser jeg heller litt julepynt fra Galleri Mimosa i Gamlebyen…

I kveld er det å pakke inn julegaver som står på tapetet.

Sender gode førjulsklemmer til dere alle i den litt småstressende tiden.
Kos dere masse og ta vare på dere selv!

Dette er vel det nærmeste vi kommer snømann denne julen! Her viser værmeldingen sol og varmt vær 🙂

7 kommentarer
    1. Heisann Line!
      Jeg har prøvd å kontakte deg via blogger, men får ikke til. Du er den heldige vinner av min GIVE AWAY, så send meg din adresse så jeg får sendt deg gaven er du snill.
      GRATULERER!

    2. Jula kommer uansett hva som blir gjort og ikke blir gjort:))tenker det kommer i orden hos deg også.
      Det var en flott dekorasjon du fikk med din kjære:))heldige du.
      Ønsker deg lykke til videre med forberedelsane dine:)her i huset tar vi det piano da alt er ferdig

    3. bra det ikkje bare er meg som ikkje er komt i mål til jul! Men sikker på vi klarer det vi og`;) har fortsatt noken få julegaver igjen, men skal en dagstur på onsdag,så tenkte å få fiksa dei da. Skulle ha bakt litt meir her og` Fikk handla inn en god del mat til huset i dag 🙂 Godt med det som er ferdig.

    4. Det høres ut som du har planene klare, så jeg er helt sikker på at du blir ferdig i tide! Jeg er kjempeglad for å ha gjort ferdig mathandelen idag, det er noe av det verste, synes jeg. Koselige bilder fra hjemmet ditt, gleder meg til å se når du er ferdig med å pynte. Ha en fin kveld, klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg