Jammen blei det jul i Huset på landet også!

Selvfølgelig ble det jul hos oss også!
Men det var en periode jeg lurte på om vi kunne utsette den en ukes tid…

Juletreet ble pyntet, denne gang i sølv.

Saueskinn fugerer som “snø” under treet.

Glitteret ble i år byttet ut med “istapper” på  lenke.

Peisen fikk sin tradisjonelle pynt med einer, engler og julekuler.

Stolene ble flyttet inn i hjørnet, siden juletreet også må ha plass :-))

Ute ble det ikke så mye pynt, men et par nisser ble plassert på den gamle kjelken. Ikke det at det er noen fare for at de stikker av. Her er det 9 varmegrader, og ikke så mye som tyder på vinter akkurat!

En liten luftetur på julaften formiddag, og det virker kanskje mer som en vårdag, enn snart januar!

Med ønske om en fortsatt fin-fin julefeiring!

10 kommentarer
    1. Du, jeg har tittet på det treet ditt flere ganger! Det er skikkelig fint. Jeg liker så godt at det ikke er overpyntet med alt for mye dilldall. Og pledd under – genialt flott!

    2. Jane: Lenket med istapper kjøpte jeg i interiørbutikken, Brynem, på Torp i Fredrikstad. Er du på disse kanter er det en butikk du garantert blir forelsket i! Absolutt værdt et besøk!
      Line

    3. Jeg synes juletreet så veldig fint ut 🙂 Hvor har du fått tak i lenke med istapper? Selv har jeg flere forskjellige istapper – en og en 😉
      SV: Huset på landet: Takk 🙂 Synes det er fint å kunne vise fram de fine julekortene man har fått 🙂 Ja, Sara Bernard i langpanne var en stor suksess! Testet den selv og den ble veeeldig god 😀 Så anbefales virkelig!
      Takk, og i like måte 😀

    4. Hei Line…så flott jul du har i huset ditt:-) Du er jo utrolig flink da. Får lese litt mer på bloggen en annen dag. Ha en riktig god jul:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg