Bloggtreff i Fredrikstad

Hei!

Lørdagen kom…

Treffet jeg hadde gledet meg til i såå lang tid, skulle nå endelig tre i kraft.
Da jeg satt på kjøkkenet, ferdig pyntet til å dra, kjente jeg nervene komme… Jeg kjente jo absolutt INGEN der… Plutselig følte jeg litt anger på at jeg hadde meldt meg på… Kanskje jeg skulle bli hjemme?

Men ærlig talt… Jeg kunne jo ikke bli hjemme nå! Jeg hadde jo gledet meg så lenge…

Så jeg mannet meg opp, og med en lett blanding av glede, spenning og nervøsitet dro jeg avsted…

Først skulle vi møtes i Wilmas Hus. En koselig interiørbutikk i Fredrikstad sentrum.

Der ble vi ønsket velkommen, og fikk servert et glass med forfriskning.

Wilmas Hus ga oss ekstra rabatt på varene, så her var det bare å handle… :-))

Etter en times tid, ruslet vi ned til bryggepromenaden, og restaurant De Luna. Der hadde vertskapet pyntet bordene, og satt ut “goddibags” til alle sammen!

Lekkert pyntet med rosa detaljer og “Goodibags”…

Det var pyntet med bordkort med bloggens navn, og vårt virkelige navn.
Så fikk vi utdelt hver vår rose…

Det var mange lokale bloggere, og mange tilreisende…

Ved dette bordet satt jeg, og fikk den glede å bli kjent med Edda!

Maten besto av nydelig tapas…

Så fikk vi kaker, som noen av jentene hadde bakt!

Her er arrangørene Lykkelise, Størstepia og Mona Cristin.
Takk for en super kveld! Dere har vært kjempeflinke!!! 🙂

Det var gaver i fleng…

Det var faktisk så mange gaver, at vi alle fikk med oss noe hjem…
Hva jeg fikk, kommer i eget innlegg litt senere!

Men dere skal få se alt som var i “goddibagen”:

Masse lesestoff…

En arkivmappe, et nett, sjokolade, vase, smykke, armbånd, penn og sminkeprøver!

Lysestake, nøkkelring, brikke, såpe . godteri og informasjonskort fra de snille giverne.

Tusen takk for en hyggelig kveld  og klem til dere alle som gjorde at kvelden ble så hyggelig… :-))

9 kommentarer
    1. Hei Line!!
      Koselig å hilse på deg på lørdag. Kjenner godt følelsen du hadde. 🙂
      Kvelden var utrolig koselig!
      Så mye fine bilder du har klart å få tatt. 🙂 Koselig å se.
      Klem Therese

    2. Hei Line!
      Takk for en hyggelig kveld, det var koselig å dele bord med deg 🙂
      Flotte bilder fra kvelden her hos deg 🙂
      God mandag!
      Klem,
      Laila Johanne

    3. Skjønner godt følelsen – så godt at du bestemte deg for å gå likevel og endte med å få en kjempehyggelig kveld!
      Litt av noen goodiebags dere fikk. Arrangørene har jammen gjort en kjempejobb!
      Ønsker deg en fin uke.
      Klem Linnette

    4. Det må jo ha vært kjempekoslig å være med på ! Hyggelig å treffe andre bloggere og da 🙂 Og så moro med goodiebags da, sånnt liker vi jenter 🙂
      Syns du har en veldig fin blogg , som er artig å følge med på !

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg