Interiørfoto konkurranse hos Frøken Fabelaktig

I samarbeid med Nikon Norge gir “Frøken Fabelaktig” i bloggen Fabelaktig bort ett splitter nytt Nikon D5100 og ett stk Nikon CoolpixAW100.

For å være med i denne konkurransen, ønsker hun og Nikon og se vårt beste interiørbilde.
Hun sier også: Det er viktig å understreke at det skal være et interiørbilde, intet annet.

Jeg har fulgt med etterhvert som bidragene har kommet, og skjønte fort at jeg har mye å lære når det gjelder foto. Men det stopper ikke meg :-)) “Syng med den stemmen du har” sier nå jeg, og kaster meg inn i kampen.

Bildene er fra lesehjørnet i soverommet vår. Der som jeg skulle sitte i fred og ro, med en god bok eller kanskje et interiørblad. Noe jeg selvfølgelig aldri gjør…  Jeg er nok alt for selskapssyk til å sette meg der alene…

Har du lyst til å se andre bidrag i konkurransen kan du klikke her.

Og det er fremdeles tid om DU også ønsker å være med. Du trenger ikke ha blogg, engang… :-))

13 kommentarer
    1. Hei Line.
      Masse lykke til med et flott bilde.
      Kan ikke skjønne at ungdommen ikke ville ha de flotte lampene du hadde kjøpt. De kunne jeg dødd for… Godt du finner annet bruksområde.
      Klemmer til deg fra meg.

    2. Koselig lesehjørne. Har et sånt jeg også, men her samler alle seg rundt spisebordet i stua med bøker og lekser og pc og mere til. Koselig det 🙂

    3. Hei Line:)
      Så nydelige bilder! Den hesten var kjempefin, og lesekroken også:)
      Lykke til i konkurransen, jeg har ikke fått somla meg til å melde meg på enda…er vel siste frist den 31? Hadde jo vært gøy å være med da, selv om jeg nok ikke har noen sjanse til å vinne…så mange nydelige bilder som er meldt på:)
      Ha en fin tirsdag!
      Klem Line E.

    4. Kjempefin utfordring, veeeeldig fin premie
      og supert bidrag fra deg:)
      Gleder meg til å se hvem hun velger ut:)
      Ønsker deg en flott uke:)
      Klem Lise

    5. ChasingTheStars: Under alle bidragene står det en blå “knapp” hvor det står “Add your link”. Trykk på den.
      Fyll så ut URL: Det er din http://…. adresse på innlegget med bilde du vil vise.
      På neste skriver du navnet på bloggen din, eller det du vil skal komme frem under bildet.
      Og til slutt din e-post adresse.
      Klikk på knappen “next step”

      Der kommer bildealternativene dine opp. klikk på det du vil vise frem, og så Ok,
      Og vips! Så er du med! :-))

      Lykke til – jeg venter i spenning 🙂
      Klem fra Line

    6. ChasingTheStars: Takk for hyggelig kommentar! Og jammen syns jeg du skal bli med. Ta et bilde av noe du liker, så er du i hvertfall med. Og kanskje får du et nytt kamera til barnedåpen 🙂 Den som intet våger, intet vinner… Vet du :-))
      Klem fra Line

    7. oj,for et flott bildet 🙂
      vært spennende og være med,men nei jeg er ikke så flink å ta bilder og har ikke slike fiiiine motiv som du 🙂
      lykke til i konkurransen! skulle så sårt ha hadd meg et slikt kamera til barnedåpen…hihi

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg