Lengter etter våren


Hei og god kveld i stuen 🙂

Her i “huset på landet” er det rolig… Dagene går vel her, slik som hos de fleste andre:

Morgenen startes med en kopp kaffe mens jeg sitter i halvkoma og titter ut av kjøkkenvinduet. Det er nå litt lysere på morgenen. Det liker jeg… Det betyr at vi nærmer oss vår og sommer litt mer, for hver dag som går.
 
Jeg har i grunn en god del energi, og gleder meg til å dra på jobb. Der har jeg sååå hyggelige kollegaer og for ikke å snakke om alle de koslige kundene. Jeg er glad i jobben min!

Dagen går i en fullenes fart, og plutselig sitter jeg i bilen igjen og er så på vei hjem. Liker det også, jeg.
Så skal man jo lage og spise middag.

Og det er da det skjer! Puff!!! Så er all energien som blåst bort! Alt jeg hadde tenkt å gjøre, blir et ork. Det er mørkt ute og det eneste jeg har lyst til er å innta sofan, pakke meg inn i et teppe og bare slappe av…

Tenne lys på bordet, skru på tv`n eller kanskje bare lese et blad…

Maja og pappa`n syns også det er godt å slappe av…

Jeg lengter etter våren, jeg…
Da blir det lyst ute, og jeg kan begynne med hagepyslene mine…

Flere enn meg som lengter etter våren?

5 kommentarer
    1. åja jeg lengter etter våren og jeg er spendt på våren:)vi har ikke snø og snøklokkane begynner å blomstre men det er surkaldt og det liker jeg ikke.
      Mest av alt er jeg spendt på å se om noen av mine blomster har overlevd det brutale møte med ørsta komune sine folk og gravemaskinen

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg